iPod op Yamaha O2R aansluiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifespan
    • Dec 2007
    • 47

iPod op Yamaha O2R aansluiten

Hallo lui,
    Heb een O2R aangeschaft, fijne tafel, maar hier kom ik niet uit; ik sluit een iPod aan op "2TR in ANALOG" (2 x tulp), krijg er echter geen geluid uit terwijl ik op de meter naast het beeldscherm wel kan zien dat het kanaal binnenkomt.
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik dan geluid over FOH en eventueel Auxen kan krijgen?
    En dan nog een vraagje, weet iemand hoe het geluid van de talkback te routen is, wil die alleen naar Auxen hebben. (ps klopt het dat er geen aparte TB ingang voor losse microfoon is?)
    Oh ja nog iets (sorry!), kan je met de O2R de Auxen equalizen of moet ik dan toch gewoon externe equalizers gebruiken?
    Last edited by lifespan; 30-03-13, 16:22.
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Heb je een oude O2r of een 96 ?

EQ op de auxen is volgens mijn niet beschikbaar (is een studio tafel).

Andere zaken zou ik moeten opzoeken, maar dat kun je zelf dan ook. Heb vroeger wel een originele O2R gehad, maar dat is wel weer erg lang geleden.

Comment

• lifespan
      • Dec 2007
      • 47

is 'gewone' O2R......

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Heb je die toevallig bij Decilux gekocht? (die hebben er laatst een verkocht)
        Zoja; informeer bij Decilux.
        Zonee; informeer bij de verkoper (tenzij het een particulier is).

Je kan natuurlijk altijd even de moeite nemen om de handleiding door te lezen. Als je je huiswerk (goed) gedaan hebt zijn veel mensen hier opeens een stuk vriendelijker dan wanneer je in het wilde weg dingen begint te vragen die als het goed is gewoon in de manual staan...

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• qvt
          • Oct 2009
          • 721

Routing even aanpassen, is bij de 02R een apart menu geloof ik uit mn hoofd.
          There is no substitute for imagination

Comment

• lifespan
            • Dec 2007
            • 47

nee, niet van decilux maar van particulier. En ik heb natuurlijk al in de manual gezocht maar kom er niet uit vwb iPod, ben er wel uit vwb eq voor Aux, moet ik m'n gewone eq's tussen gooien

Comment

Working...