Set van JB Systems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timmetje
    • Dec 2012
    • 424

Originally posted by Boaz
    Het is niet anders, ik heb een budget van € 350 - € 400 en ik moet daarmee het beste eruit halen, dit zal gebeuren door ofwel de huidige installatie upgraden ofwel een nieuwe installatie. Ik zou ook liever 10 keer zoveel uitgeven, maar dat is op het moment niet mogelijk, er zit volgend weekend een feest aan te komen, waarbij er lekker verdiend kan worden (carnaval). Tegen die tijd, moet ik het opgelost zien te krijgen. Ik hoef geen 3 of 4 duizend watt te hebben, maar gewoon dat ik toch een degelijk systeem heb, dat de boel goed kan trekken. Ik hoopte dat ze me op dit forum konden helpen...
    Koop er twee speakertjes en eventueel een versterker bij, sluit ze aan, en doe een schietgebedje. Zinniger advies kan ik je helaas niet geven.
    Tim

Comment

• mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

Als je een belangrijk feest met een dikke omzet hebt, huur dan voor het budget dat je hebt en gebruik de dikke omzet om degelijk materiaal te kopen.

Jij verwacht voor een lada te betalen en met een lexus te rijden. Men geeft hier graag advies, maar mirakelwerkers ben ik toch nog niet tegen gekomen.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Boaz
        Ik hoef geen 3 of 4 duizend watt te hebben, maar gewoon dat ik toch een degelijk systeem heb, dat de boel goed kan trekken. Ik hoopte dat ze me op dit forum konden helpen...
        Ik probeer je al 3 posts duidelijk te maken dat je iets wilt wat simpelweg onmogelijk is.....
        Enig idee waarom fatsoenlijke luidsprekers minimaal het 10-voudige kosten van wat jij op het oog hebt?
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Boaz
          • Mar 2013
          • 9

Ik heb nog eens navraag gedaan en het uiterste wat ik mag uitgeven is € 500 (als het een paar euro meer is, komt het niet op aan).
          Ik hoop dat ik hier al een stuk verder mee kan, misschien ook eens denken in de richting van actieve speakers ?
          Als ik 2 dikke actieve kasten heb van elk +- € 220 zoals deze en deze dan zo plaats in de zaak, zit ik dan goed, of toch beter passief gaan ?

Comment

• NesCio01
            • May 2010
            • 1987

Ik mag hopen dat je dit je budget is voor de bekabeling?

Ik krijg sterk het idee dat deze zaal in een bejaardencentrum
            zit, waar men zich scheel bezuinigt op batterijen voor de
            gehoorapparaten,
            of je werkt voor een kroeg waarvan de eigenaar, klanten enkel
            ziet als uiterst lastige subjecten die beter naar de buurman gaan
            dan bij hem aan de bar zitten.

Ik wens je iig sterkte met je scriptie.

grtz

Nes
            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Met die Behringers kun je zeker al een feestje bouwen voor 50 man. Hun broek zal niet afzakken (toch de bedoeling bij carnaval ...) van de lage tonen maar het zal wel luid genoeg gaan.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• desolation
                • Jun 2012
                • 706

bordje omhoog hangen "handelszaak over te nemen" lijkt me hier meer aan de orde...

voor 500EUR koop je echt geen geluidsset die geschikt is voor je eisen, ga dan gewoon wat huren voor carnaval zodat je klanten waar krijgen voor hun geld. Een setje voor 50 personen huur je voor 100-150EUR, beter besteed dan gewoon brol eerste klas kopen om toch maar iets te hebben.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

37 posts verder is het budget met maar liefs € 150,- opgerekt om twee 'dikke' actieve kasten te kopen.......
                  Gaat nog minimaal 431 posts duren tot we bij een budget zijn waar je echt iets mee kunt.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Met 500€ koop je voor dit soort aangelegenheden niks.

Ik vrees dan ook dat mijn advies een bordje hangen met "handelszaak over te nemen" de beste optie is.
                    Als je als uitbater van een zaak waar bijna wekelijks feestjes doorgaan, niet beseft dat een goeie geluidsinstallatie het belangrijkste van je zaak is (buiten lekker bier en de bediening), ben je slecht bezig.

Comment

• NesCio01
                      • May 2010
                      • 1987

Ik word opeens wel erg nieuwsgierig.

Waar in de wereld wordt er binnenkort carnaval georganiseerd?
                      In West Europa was dat medio februari reeds beƫindigd, toch?

Van wie is nu de kreet over het bordje 'handelsonderneming.....'?
                      Ik zie deze opmerking van 2 forumleden, of is 2 = 1?

grzt

Nes
                      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...