Voor alle "meet"nerds

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Voor alle "meet"nerds

• desolation
    • Jun 2012
    • 706

ik vind het best gemeen dat mensen die al SMAART hebben aangekocht geen korting krijgen op het lesgeld. wie de afgelopen maanden smaart heeft gekocht bij apex is nu dubbel "int zak gezet", geen korting bij aanschaf en de volle pot leggen voor een training van hun aangekocht product...

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

Welcome to the real world ............
      Niet lullig bedoelt by the way hoewel het wel zo klinkt weet ik

Maar bv bij aanschaf van zenders krijg je ook geen cursus hoe het spul bij groote set-ups 100%werkend te houden terwijl je het over een veelvoud aan investering hebt tov van smaart
      Last edited by Timo Beckman; 05-03-13, 22:31.

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

nee ik snap je punt wel hoor, maar ik ken een hoop techs hier in belgie die jan-feb smaart+sound devices usbpre+mic+calibrator hebben aangekocht (toch een aardig centje) in de nasleet van de nieuwe wet op de geluidsnormen. toen wisten ze bij apex van toeten nog blazen als er de vraag kwam of er een cursus zou komen.

ik snap best dat de cursus geld kost omdat het voor beperkt publiek is, maar dat iedereen die net 1-2k heeft geteld nu die korting misloopt is me wat te gortig ...

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Al nagevraagd bij Apex of ze misschien een coulance regeling hebben ??

Comment

Working...