Overigens kun je deze subs het beste op papier zetten.
Opstelling rx118's met rx212/75
Collapse
X
-
-
Set klinkt wel prima dat zeg ik niet maar mis gewoon iets.
Heb nu een aantal klussen gedraaid met deze set mss verwacht ik teveel ...........
Heb BR218 in gebruik die drukken gewoon meer door.
Kasten staan niet in tegenfase dat heb ik al getest ( met 2 per kant hoor je duidelijk de koppeling )
De meeste RX-sets worden met 2x de CP3000 gestuurd ( aanbeveling door E audio )
Die komt ongeveer overeen met de PL236 van QSC.
De PL236 is 200W minder vermogen dan de CP4000 maar denk juist niet dat het aan het vermogen ligt.
Maar goed mss eens een keer uit meten mss is de instelling niet goed
Of heeft iemand hier een andere instelling dan de EV Setting die beter klinkt ?
Heb van de week al een setting gehad van E Audio maar dat is dezelfde die ik al had.
Is programma F16 in processor 212 met 118S 2W met idd de limiters op 2DbuEV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
-
wij draaien met cp4000 op toppen en tg5 op laag, cp4000 is puur omdat we de racken ook willen kunnen inzetten op 1 kantje px.
TG5 is wel echt een verbetering tegenover de cp3000 die er eerst achter hing! Sub is er een stuk "vetter" op geworden.
Dat een x-sub 2 rx118 achterlaat deel ik niet, wel klinkt de x-sub strakker en mooier, maar kwa power gaat hij zeker niet beter dan 2x rx118!Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Heb zo het idee dat EV hier zichzelf in de voet aan het schieten is door te weinig aandacht te besteden aan de presets.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Oja, hier staan er overgens P3000 op deze subs denk dat dat ook wel een verschil maakt met de CP series die ik niet zo geweldig vind...Comment
-
Meten = zeker weten mss eens een idee .............
Heb ze het weekend opeen aantal 1 viertjes bezet en klank was een stuk beter ................. volgende keer ga ik a3 proberen .....
Ben tevreden over de set maar als ik de 212 top van Iven met 18Sound MB600 en B&C DE250 erin en de BR218 gebruik met de Beyma 18G550 erin heb ik een steverige set staan !
Als je dan naar de prijs kijkt kan ik beter zo een set bij bouwen
Heb de BR218 set met de settings van EV gebruikt en het laag ging als een speer tegenover de 118S met 2 per kant.
nu kan ik dat ook niet vergelijken want de BR218 heeft veel meer inhoud dan 2x 118S subjes ...............EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Gooi die set maar eens in een bus en kom richting Breukelen.
Denk dat je nog verbaasd zult staan hoe dicht de 118 bij de BR218 in de buurt kan komen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zal eens een keer kijken wanneer ik tijd ervoor heb ( en jij ook natuurlijk ) als hetmeezit zou ik 25 of 26 maart kunnen maar hou mij er niet aan vast.
Valt mij wel op dat de EV setting start op 40hz tot 125hz
Moet ook zeggen dat ik de BR218 gebruik op een RMX5050 en DBX driverack PA (heb nog niet deze amp gebruikt op de rxen )
Zit ook te denken om de BR218 onder de 2 rxen te gaan gebruiken dus 30 t/m 80 hz op de BR218 en 40 t/m 125hz op de RXenLast edited by Rolandino; 05-03-13, 00:11.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Met verschillende cross-over frequenties zou het een toevalstreffer zijn als dat het geval is.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Subs overlappen kan prima mits ze hun eigen processor/amp kanaal hebben waar in een aantal zeer specifieke filters aanwezig zijn .
Probeer dit niet op het gehoor by the way . Dit zul je echt moeten meten .
Kijk uit geen fir filters gebruiken rond deze frequentie gebieden daar dit erg veel latency gaat veroorzaken terwijl het niet nodig is .Comment
-
Maar dat gaat alleen wanneer je idd kunt meten en weet hoe de diverse filters toe te passen om het fasegedrag gelijk te kunnen trekken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment