onderbouwde meningen Turbosound M18 & M15 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Originally posted by jack
    Jou Sub (lees handtekening) zet ik toch wat vraagtekens bij?
    Geen één gerenomeerd PA merk krijgt zoveel laag uit een enkle pasieve 18" kast . Buiten de HIFI merken om natuurlijk.....Die hebben dan weer geen rendement.

-3 db punt meestal 40 of 35 Hz .... bij uitzondering 30 hz........

of heeft die sub een rendement van 93 db?

Vertel?
    Misschien beter om dat op het toppic betreffende BA te vragen en het hier bij turbosound te houden . Ik kwam met het voorbeeld van adamson daar ik dit dus een paar x in hun specs heb terug gelezen . Van turbosound weet ik verder niet wat voor specs ze aanhouden

Comment

• Turboke
      • Oct 2006
      • 463

De specs van Turbosound in hun flex array en aspect gamma zullen wel kloppen, de milans daarentegen is ook weer een heel andere klasse en eigenlijk niet met voorgaande te vergelijken ook al staat er Turbosound op.
      Een Jrx of Eon van Jbl is ook niet vergelijkbaar met hun Vertec enz.

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Originally posted by Turboke
        De specs van Turbosound in hun flex array en aspect gamma zullen wel kloppen, de milans daarentegen is ook weer een heel andere klasse en eigenlijk niet met voorgaande te vergelijken ook al staat er Turbosound op.
        Een Jrx of Eon van Jbl is ook niet vergelijkbaar met hun Vertec enz.
        Ik zeg ook niet dat die specs niet kloppen maar het is iets waar je rekening mee moet houden . Voor zo ver ik kan zien gebruikt turbo dus ook die 6db norm tussen continu en peak .
        Op zich is het geen probleem maar wel iets waar je rekening mee moet houden zodra je vol gas gaat .

Comment

Working...