Drumkit uitbreiden
Collapse
X
-
-
Ik heb nog al wat zangers gezien, net als zangeressen....de oede hebben een eigen mic. En bij de meeste bandjes wordt er gewoon gezegd, je koopt een mic zelf, wat kom je anders hier doen?
Pas nog een dame die wel eens de zangeres kwam vertellen hoe het moest want ze was ook zangeres...onze zangeres vraagt zo rustig of ze zelf een mic had, of in een band speelde.....nee zei de dame ..nou dan ben je ook geen zangeres....en liep weg...
Ik heb zelf een aardig bedragje aan drumstellen staan.digi en akkoestisch met de benodigde pro mics, pa en mixer....als zij geen eigen mic hebben zullen ze ook geen noot zingen....opdonderen met die profiteurs! Echt bij die gasten staan mijn haren overeind!Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
het is toch vaak schering en inslag bij de bands hoor. tegenwoordig ook inear hier inear daar, maar als je alleen zender en beltpack levert zijn ze al niet meer blij. want "van die oortjes kosten wel wat hoor!"
wired durven ze wel eens een goede mic hebben, ben ik akkoord mee, maar wireless? zeer zelden.Comment
-
En als er dan eens één is met een wireless is het er meestal een met een heel hoog 'my first Sony' gehalte.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment

Comment