effectprocessor Behringer UB1832FX-PRO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Satyrony
    • Feb 2013
    • 5

effectprocessor Behringer UB1832FX-PRO

Beste mensen,

Ik heb sinds vandaag een Behringer UB1832FX-PRO overgekocht.
    Geen problemen, ruis op 1 mic kanaal, morgen aan de slag met wat perslucht, valt op te lossen. Waar ik wel van baal is dat de multi-effect processor het niet doet... Op de display staat alleen de melding 'd2', verder geen reactie. Ik gebruik de mixer voor een soundsystem dat primair op een mengtafel aangesloten wordt en dus is het geen noodzaak, maar ik wil graag (en zeker bij een Behringer) een volledig werkende mixer.
    Kan iemand mij vertellen wat deze melding betekent? En hoe los ik dit op?

En mochten mensen hier hun kans zien om weer eens Behringer af te zeiken, spaar me. Het is de bedoeling zo snel mogelijk over te stappen naar een Allen en Heath Zed FX of Soundcraft EPM na een paar gigs
    Last edited by Satyrony; 01-02-13, 01:49.
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by Satyrony
    Geen problemen, ruis op 1 mic kanaal, morgen aan de slag met wat perslucht, valt op te lossen.

Comment

• Satyrony
      • Feb 2013
      • 5

Originally posted by DJ Antoon
      ghehe, tsja oke, misschien beschrijf ik het niet goed, maar er ligt veel stof op een van de faders, als ik het niveau wijzig hoor je dat in het signaal. kreeg het advies van een vrouwke van de radiobeurs om eerst perslucht te gebruiken en anders een reiniger erop te spuiten
      Ruis door de stroom/adapter enzenz heb ik geen last van.

Comment

• Satyrony
        • Feb 2013
        • 5

Het is opgelost mensen, uit elkaar gehaald en de processor opnieuw gemonteerd, bij het aanzetten nu de 'program' knop ingedrukt en presto, keileuke effectjes eroverheen!
        GEEN NOODZAAK MEER OM HIER DUS OP TE POSTEN/REAGEREN

Comment

Working...