ik heb op de pa markt een mc kenzie Q~max 600 verterker gekocht (2* 600 wat op 4ohm)voor 150 euro. Wat weten jullie van dit merk/deze verterker?
plaatjes in picture geluid forum
plaatjes in picture geluid forum
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.

Comment