we zijn met 8 man en ze hoeven het niet persee vanaf 150 meter te horen het is maar dat ze het langs de kant horen als we langskomen en hij gaat niet helemaal voluit.
Carnaval speakers
Collapse
X
-
Je loopt buiten met weet ik hoeveel mensen die niet bepaald stil zijn, een trekkend voertuig, aggregaat en andere wagens.
Dan gaat dit setje echt wel vol in de clip gedraaid worden wil je het kunnen horen. Er komt uberhaupt al amper geluid uit, laat staan fatsoenlijke kwaliteit en genoeg druk om buiten iets te realiseren.
De 3 uurtjes die Nescio noemt vind ik nogal optimistisch. Skytec is de goedkoopste ZOOI die je kan krijgen. Leuk voor op je slaapkamer, maar voor professionele activiteiten echt zwaar, zwaar onder de maat, totaal niet toereikend en alles behalve betrouwbaar.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Zie jaarlijks tig van deze setjes voorbij komen in de "optochten" in omringende kerkdorpen. Grote voordeel van dit spul is dat over het algemeen de woofers niks weergeven beneden de 100Hz, en dat de piezo's het hele gebied daarboven onder handen moeten nemen. komt er op neer dat je alleen als je er recht voor staat wat hinder ondervind, net of er een grote mug losgaat op arie ribbens, of eerder, jumpstyle bij dit soort wagens.
Serieuse kanttekening; hiermee ga je het nevernooit niet redden, en idd, die boxen zijn kwalitatief zo beperkt dat ze een paar dagen optocht niet overleven.
voor de vervangingskosten van je spullen kun je echt beter bij een gerenomeerde verhuurder iets huren.
ow ja; vertrouw nooit advertenties waarin blauwe leds als specificatie worden gebruikt.. of blauwe leds in het algemeen....Comment
-
Veel publiek langs de lijn en ander omgevingslawaai (los van de herrie die jullie allemaal op die wagens willen produceren) waar jullie met dit pr*tspul overheen moeten komen. Wedden dat hij voluit gaat en het spul binnen 3 uurtjes het lootje legt.
Comment
-
Toen ik 11 was had ik een boombox, zń ding wat je in de kofferbak van je auto moest stoppen. Daar had ik 2 scheidingsfilters in gebouwt. Ouwe hifi kenwood amp erop van 2 x 60 watt en vol gas knallen op je groep 8 klassenfeest. Samen met je lichtorgel, ( je weet wel van die 6 kantige modules ) was je toen best de bom! Oh jah, bijna mń alecto 4 kanaals mixer, zonder toonregeling, vergeten!
Nooit geweten dat ik met deze set ook best geluid had kunnen doen bij de carnavals optocht!Comment
-
Mooi toch, is dat probleem opgelostComment
Comment