dB Technologies Sigma Systems 7.6 luidsprekerset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koen 1984
    • Sep 2012
    • 2

dB Technologies Sigma Systems 7.6 luidsprekerset

goeiemiddag iedereen,

ik ben op zoek naar een degelijke luidsprekerset en al vele pagina's bekeken en foums gevolgd om een goede set te vinden. Ik vind het verdacht moeilijk en aangezien dat het mijn eerste aankoop is wou ik toch graag eerst wat reacties van mensen die er een pak meer van kennen. Heeft er iemand ervaring met de dB Technologies Sigma Systems 7.6 luidsprekerset? Alvast bedankt voor jullie reactie.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

......................
    Last edited by Timo Beckman; 31-12-12, 13:20.

Comment

• koen 1984
      • Sep 2012
      • 2

bedankt voor uw reactie, het is idd niet mijn bedoeling om deze set te gaan combineren. als iemand mij een andere set/merk kan aanbevelen waar je zeer tevreden over bent dan hoor ik het ook graag. ik zoek niet specifiek naar een bepaald merk. ik zoek gewoon een zeer betrouwbare en degelijke luidsprekerset om in open lucht een 500 man mee te bespelen. wss moet ik nog zwaarder gaan dan de dB Technologies Sigma Systems 7.6 luidsprekerset maar dan hoor ik het wel van jullie. merci.

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

......................
        Last edited by Timo Beckman; 31-12-12, 13:21.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Of een set toereikend is hangt ook sterk af van de plaatsing, wanneer je bij buitenevenementen de toppen flink hoog kunt plaatsen scheelt dat al snel de helft in publiek wat je kunt bespelen.
          Verder raad ik je aan demo's aan te vragen, zoveel geld uitgeven met alleen cijfers als informatie zou ik me in elk geval niet aan wagen.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Hansound
            • Apr 2006
            • 832

Db advertenties melden altijd dat er Rcf componenten worden gebruikt.
            Helaas klinken de meeste kasten een flink stuk minder dan de Rcf kasten..

Als je iets meer uitgeeft zou je wellicht een TT serie van Rcf kunnen overwegen, das toch wel fijne om mee te werken...

Comment

Working...