hulp nodig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Hoi Bram, welkom op het forum.
    Zoals al eerder geschreven, GA LEZEN hier op het forum! Vooral het newbie gedeelte.

Als je dan nog vragen hebt helpen we je graag verder. Je zult dan snel een heleboel begrijpen.
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by bramleenders
      Ik moet dus helemaal niet naar het aantal watt kijken begrijp ik maar waar dan vooral naar?
      Nee, aantal watt zegt inderdaad geen ene fluit. Je kan bijvoorbeeld in een computer wel een 300W voeding proppen in plaats van een 150W maar daar gaat je processor echt niet harder van lopen. Wat ik al eerder aanhaalde is hier op het forum al veel geschreven over speakers, hoe het werkt en waar je op moet/kan letten dus ga echt eens goed lezen. Om nu weer een topic te vullen met dezelfde informatie is misschien wat zonde van alle tijd die in de andere topics al is gaan zitten.
      Originally posted by renevanh
      Lezen we allemaal nog wel?
      Het gaat om een slaapkamer/huiskamer setje, dan lijkt me een Soundmate 1 setje al lichtelijk overdreven.
      Bram heeft het in zijn openingspost over het draaien op feesten, later komt hij hier (deels) op terug met slaapkamersetje.
      Last edited by vasco; 12-04-12, 16:01.

Comment

• Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

Originally posted by renevanh
        Lezen we allemaal nog wel?

Het gaat om een slaapkamer/huiskamer setje, dan lijkt me een Soundmate 1 setje al lichtelijk overdreven.
        Jazeker. Openingspost:

Originally posted by bramleenders
        Ik wil een setje kopen waar ik mee op feesten kan draaien, alleen ik heb dus geen verstand van speakers.
        En dat snap ik best. In veel van dit soort gevallen sta je op leuke feestje in achteraf zaaltjes, huiskamers, weet ik veel waar, waar het bier max 80 cent mag kosten en het geluid als het effe kan nog minder. Een set huren hakt er dan al snel in. Een Soundmate 1 lijkt me met een aparte sub en aardige toppen een handig te vervoeren en acceptabel klinkende oplossing voor deze situatie, en indien 2de hands nog binnen of net boven zijn budget.
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

Working...