Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg was met "50% gevuld met mensen". Ik bedoel hiermee dat de eerste 20 meter bestond uit publiek en daarachter mensen met een biertje in hun hand gewoon relaxt zaten te kijken naar het geheel (hier bevond zich dan ook de bar). Het geluid was overigens nog wel te verstaan bij de bar (uiteraard op een ander niveau dan voor).
JBL PRX 635 / 3 weg actieve topkasten
Collapse
X
-
Nou vind ik dit toch wel een appart kastje, een 15 inch, 6.5 inch en 1 inch, en die hebben allemaal 500 watt ter beschikking... das op zn minst vreemd te noemen,
En het geheel weegt slechts 27 kg. Dat is echt heeeel licht... en er staat toch echt dat er maar liefst 18 mm multiplex is gebruikt...
een Wondertje.....Comment
-
In frankfurt stond hij er (en tilbaar) helaas was er geen demo van..Nou vind ik dit toch wel een appart kastje, een 15 inch, 6.5 inch en 1 inch, en die hebben allemaal 500 watt ter beschikking... das op zn minst vreemd te noemen,
En het geheel weegt slechts 27 kg. Dat is echt heeeel licht... en er staat toch echt dat er maar liefst 18 mm multiplex is gebruikt...
een Wondertje.....
Iemand anders nog een goed voorstel voor een geschikte actiefe top bedoeld voor coverbands/ feesttenten/ zaaltjes circuit?Comment
-
JBL gebruik alleen neodynium driver vandaar bijna geen gewicht.
dat alle versterkar kantjes van het topje evenveel vermogen hebben is niks vreems aan. dit doen wel meer fabrikanten ( bijvoorbeeld meyer)
het gaat hier om een hoorngeladen top ( mid en hoog zitten op hoorn)
en snap niet wat mensen er raar aan vinden als een hoog driver in het midden zit. dit is bij praktisch iedere 3 weg top ( bij de jbl PRX 635 niet)
Nou vind ik dit toch wel een appart kastje, een 15 inch, 6.5 inch en 1 inch, en die hebben allemaal 500 watt ter beschikking... das op zn minst vreemd te noemen,
een Wondertje.....A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Een luidsprekerchassis is mede bepalend voor de klank.
Een blikken 15 inch zal niet zo goed klinken....
En dan nog de stevigheid van zo'n kast, allemaal plastic, tip je hem een keer te hard dan liggen je drivers los in je kast...
Er heeft een topic gelopen over het aanbod van 3-weg kasten, wellicht dat je dat eens door kunt lezen.
Comment
-
Als ik de foto op de PDF zo bekijk dan is er stevig bezuinigd op de componenten in dit kastje en snap ik ook het lage gewicht.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dat HOEFT absoluut niet zo te zijn. Een plastic kast kan zo ontworpen zijn dat deze bij hetzelfde gewicht heel wat meer klappen op kan vangen dan een houten kast. Of dat hier het geval is? Geen idee
.
It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
Het zou mee kunnen vallen idd.
Maar gezien de prijs van het kastje en dan de specs lijkt het bijna te mooi om Waar te zijn... en dan heb ik meestal terecht mn twijfels...Comment

Comment