Goed nieuws van TMaudio: de GLD set komt waarschijnlijk toch eind volgende week al binnen. Ik zou er dan de week erna over kunnen beschikken. Mooi op tijd voor een aantal leuke projecten !!
GLD of yamaha LS 9
Collapse
X
-
-
Tof, heb in frankfurt ff de GLD ook kunnen testen, is iets overzichtelijker op het scherm dan de i live T serie, wel jammer dat de select en mute knoppen niet op de zelfde plaats staan bij de GLD en I live, denk dat dit wel voor verwarring kan zorgen.
GLD is voor zijn prijs momenteel toch wel sterk te noemen. (ik ga toch men yamaha ls9-16 nog houden)Comment
-
Ik heb de GLDset vrijdag opgehaald en zaterdag meteen ingezet op een klusje.
Is me echt heel goed bevallen ! De mixer klinkt goed (voor zover dat in 1 klus te beoordelen is), werkt makkelijk en heeft meer dan voldoende functies en processing aan boord. Erg tevreden met deze aankoop, ik verwacht er nog heel veel plezier aan te gaan beleven. Komende week gaat hij meteen weer mee voor een wat uitgebreider project, ik heb er vol vertrouwen in.Comment
-
GLD is 48 kanalen + 8 x stereo FX.
Je kunt maximaal 1 x AR2412 (24 kanaals stageblok) en 2 x AR84 (8 kanaals stageblok) aansluiten. Samen met de local inputs van de mixer heb je dan ook 48 inputs.
Daarnaast heb je nog een 64 kanalen I/O uitbreidingspoort.Comment
-
Met Koning(inne)dag een GLD onder de vingers gehad. Was wel omschakelen als je Digico gewend bent.
Mijn eerste indruk is goed, tafel is overzichtelijk. De bediening is eigenlijk ook vrij simpel. Klankmatig kon ik er niets vreemds of raars aan ontdekken, toonregeling is dik in orde. De galmpjes die erin zitten vind ik heel goed!
Twee minpuntjes, weinig headroom (maar dat geld voor meer gigitale mixers) en je ziet geen f*ck op het display als de zon schijnt. Zelfs niet met een dak boven je hoofd.
Al met al prima kunnen draaien voor een eerste keer.
Bijna vergeten, een zwaar minpunt. Er is geen offline software. Je kunt dus niets voorbereiden, alles moet je meteen in de tafel doen. En ik vind het prettig om in mijn Macbook de voorbereiding te kunnen doen (al dan niet met VM Wareals ik Windows nodig heb)
Last edited by RayM; 02-05-13, 11:20.Heerlijk die stilteComment
Comment