Hoeveel man met...
Collapse
X
-
-
Sorry maar als jij een vraag gaat stellen waarop je bij voorbaat weet dat je deze antwoorden gaat krijgen maar jezelf vervolgens te moe acht om je vraag beter te stellen. Men is over het algemeen heel behulpzaam op dit forum bij vragen waar ook antwoorden op mogelijk zijn/bestaan.
Comment
-
A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Dan moet je op zondagavond om 9 uur in je nest duiken, en smaandagsmorgens mer frisse energie je vraag stellen.
Ik word moe van dit soort avonturen. Dus jouw moeheid veroorzaakt bij mij moeheid. Lijkt me toch niet de verdoeling van dit gezellige en positieve forum...Comment
-
Zaterdag stond ik met 8 x 18" op iets meer dan 100 m2, dat ging net.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Afgelopen zaterdag stond ik met 2 x SB28 op ongeveer 225m2, ging prima, nog wel wat headroom over op de LA8 !!Comment
-
Tja, elke zaal is anders bij een afmeting van 160m2. Misschien de lengte en breedte opgeven of zal dat niet handiger zijn dan een oppervlakte voor een advies denk je. Misschien is dit wel de oppervlakte van een ronde zaal (hebben we het over een doorsnee van +/- 14 meter), onze glazenbollen zijn nu net even defect.
Zoals je leest zijn er nogal wat mogelijkheden die erg open zijn als je niet met een concrete en duidelijke vraag komt.Last edited by vasco; 05-03-12, 19:05.
Comment
-
Sorry voor mijn nogal negatieve gedrag ik had even mijn dag niet.
Op de website die ik van de opdrachtgever heb gekregen staat alleen maar deze info. Zal even navragen wat de precieze afmetingen zijn! Ik ben alleen wel bang dat ik zal gaan huren voor deze klus! Is deze set wat:

De set bestaat uit twee Crown XTi 4000 versterkers, vier JBL SRX 718S en twee JBL SRX 715.
Of wordt het toch eerder dit:

Dit is gewoon het zelfde maar dan dubbel!Comment
-
Als je geen vermogen te kort wilt komen zal je voor de subs toch voor de onderste optie moeten gaan. De toppen hangen af van de afmetingen van de zaal ivm met spreiding.Comment
-
Met een halve set red je het ook,
Stapeltje goed op hoogte stacken en gaan.
Het is geen theatervoorstelling waarbij iedereen van hetzelfde geluid moet worden voorzien.
En van die 160 m2 gaat nog een podium of speelvlak af,
Stomme technici altijd met hun tig x overbemeten geluidssets
Comment
-
Er is een soort van podium, maar die zit niet in de 160m2 verwerkt. Dat podium is wel 1.50m hoog.Comment
-
eh de bar niet vergeten..Met een halve set red je het ook,
Het is geen theatervoorstelling waarbij iedereen van hetzelfde geluid moet worden voorzien.
en tjsa.... als er mobiele niersteenvergruizers gebruikt gaan worden kom je aan een netto zaaloppervlak van 80 meter, das dan ca 80 a 100 man/vrouw.
Als we die nu op 145 dB te trakteren, dan zijn meteen de nieren zelf ook weggelopen...
Fatsoenlijk antwoord? Als je publiek niet stomdronken of stoned is, of wekelijks op hardcore fuifjes rondloopt : 1x dubbel 18 middenvoor, 2x 12.2 of 15.2 links- rechts, en je drukt met 1000W aan versterking iedereen de maag andersom. Pas op voor de galm, want als er geen gordijnen zijn kun je lekker lange galmtijden krijgen. Waarna iedere dB extra er eigenlijk 2 teveel worden.
en nou vlug naar bed, slaap inhalen, anders ben je zaterdag weer niet te genietenComment
-
het is geen theater voorstelling waarbij iedereen van hetzelfde geluid moet worden voorzien?Met een halve set red je het ook,
maakt geen moer uit of het rock&roll schijthous of theater is, idereen in de zaal moet van hetzelde kwaliteit geluid worden voorzien,
daarom hebben we infills,outfills, delaystacks en daarom trek je deze klankmatig gelijk met je main set
maar volgens mij dwaalt dit er ver af van het topic
oja en liever een zwaar overbemeten zet dan een klein setje wat de hele tijd tegen zin max aanlooptA&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment

(in je portomonnee ook helaas)

Comment