Hallo,
Wat is een goede portable MP3 speler?
Ik ben net zo dom geweest om de verkeerde adapter (18V) op mijn mp3-speler (5V) aan te sluiten en ik kan nu op zoek naar een nieuwe...
Ik gebruik hem om:
- pauzemuziek af te spelen bij optredens
- te oefenen (via een mengtafeltje meespelen met een "mp3")
- het hele repertoire (en nog veel meer) bij de hand te hebben tijdens repetities
- live opnames mee te nemen
- snelle stereo opnames te maken via line in
- geluidsbron bij het testen van PA
- orkestband afspelen als er iemand de behoefte heeft om mee te zingen
- etc.
Ik had een oude Iriver en dat ding deed het perfect (vond ik iig). Flexibel en een goede geluidskwaliteit. Ik heb in de tussentijd weleens een andere mp3 spelers gebruikt/gekocht (apples, sony) en dat viel eigenlijk altijd erg tegen. Ondanks de mooie praatjes van verkopers zijnze allemaal naar mijn familie verhuisd.
Kennen jullie een portable MP3 speler die netjes klinkt?
Wat is een goede portable MP3 speler?
Ik ben net zo dom geweest om de verkeerde adapter (18V) op mijn mp3-speler (5V) aan te sluiten en ik kan nu op zoek naar een nieuwe...
Ik gebruik hem om:
- pauzemuziek af te spelen bij optredens
- te oefenen (via een mengtafeltje meespelen met een "mp3")
- het hele repertoire (en nog veel meer) bij de hand te hebben tijdens repetities
- live opnames mee te nemen
- snelle stereo opnames te maken via line in
- geluidsbron bij het testen van PA
- orkestband afspelen als er iemand de behoefte heeft om mee te zingen
- etc.
Ik had een oude Iriver en dat ding deed het perfect (vond ik iig). Flexibel en een goede geluidskwaliteit. Ik heb in de tussentijd weleens een andere mp3 spelers gebruikt/gekocht (apples, sony) en dat viel eigenlijk altijd erg tegen. Ondanks de mooie praatjes van verkopers zijnze allemaal naar mijn familie verhuisd.
Kennen jullie een portable MP3 speler die netjes klinkt?

Comment