............................
zin om een hernia op te lopen ?
Collapse
X
-
Labels: None
-
Comment
-
Zijn systemen die bedoeld zijn om vanuit een punt een heel veld van geluid te voorzien, komt hier wat minder voor.
In de US heeft iedere plaats van betekenis een honkbalveld, en daar worden deze systemen toegepast.
prettige dagen, jurjenTrainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2Comment
-
-
als ze het volkslied maar kunnen horen, de rest is minder belangrijk.....Comment
-
Ghehe...
Ik dacht meer aan het toepassen van een Polyurea coating... da's een zogenaamde 'hufterproof' coating die je op ziekenhuisvloeren tegen komt (bijvoorbeeld). Leek me wat nutteloos op een speaker.
Ook de Shaded Amplitude Lens Technology leek me een erg aparte theorie.
Echter, met wat gegoogle blijkt dit kastje dus wel te bestaan en de toepassing de e-sonic noemt klinkt ook aannemelijk. Gekke jongens, die Amerikanen :PNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
-
Wanneer ik meerdere X218 subs als één kast zou bouwen krijg je ook een sub met superspecs, interessanter vind ik de verhouding tussen specs, gewicht en grootte, als je die in de vergelijking betrekt dan zijn het echt geen bijzondere kasten.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik hoop dat ik deze nooit hoef te tillen .......
Is een speaker die in amerika gebouwd wordt . Ik ben ze hier (gelukkig) nog niet tegen gekomen . Specs zijn wel deftig . Input op een 19pins soca moet niet gekker wordenComment
-
-
Hopelijk stuur je deze kasten niet aan met deze versterkers, 350 watt 185 kilo.
Ook niet goed voor je rug, wel buizentechniek.
SpeakertechLast edited by speakertech; 27-12-11, 10:05.Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
Comment