Advies please Behringer B215D VS DB technology 410D

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

1) de smaak in zuid amerika is anders dan nederland. Daar mag echt wel serieuze bass biju. Maar HiFi of allround is daar stukken minder nodig. (peruaanse vrouw)

2) in brazilie weten ze heus wel hoe je daar voor weinig geld aan kan voldoen. het topmerk selenium is trouwens een braziliaans merk. Diverse forumleden zoeken zich suf om die spullen uit braziliee hiernaartoe te halen....

3) Dat ze daar voor weinig geld grote en zware kasten maken is eenvoudig omdat bas eenvoudiger uit een grote zware kast te halen is....

En arbeidsloon + houtprijzen daar zijn stukken lager als in europa. Als je daar een paar forumsubjes met selenium speaker in elkaar laat timmeren ben je geen reet kwijt.

kortom, als je gaat emigreren. Doe jezelf een lol en luister en kijk om je heen. Leer van locale kennis. Die chinese dure importbaggersubs worden daar waarschijnlijk lachend door die locale subs weggeblazen.
    Last edited by showband; 27-11-11, 14:47.
    lekker belangrijk!

Comment

• Bert01
      • Jan 2011
      • 14

Oke thanks. Dit merk had ik nog niet gevonden. Komt denk ik omdat ze meer losse speakers maken en minder keus hebben in actieve luidsprekers.

Als alternatief voor de Behringer heb ik dan deze 15 inch actieve speakers gevonden. Zijn alleen wel 40% duurder en 10 kilo zwaarder. Ook hier kan je weer een passieve speaker op aansluiten. Is dat een niet achterhaalde techniek ?

http://www.selenium.com.br/site/assets/produtosfinal/579_pdfManual.pdf

Morgen neem ik mijn DB speakers mee naar de lokale audio boer en ga ik ze beluisteren met de Oneal subs. Het resultaat ga ik hier later posten,

Grote passieve en zware subs zijn hier makkelijk te krijgen ja. Maar ik wil juist wat compacts hebben wat draagbaar is en wat in een stationwagon past...

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Originally posted by Bert01
        ...
        Het resultaat ga ik hier later posten
        ...
        En?

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp