Ik ben een tevreden gebruiker van een Master MD4 systeem bestaande uit MD218 en MD222 Nu is het zo dat ik kleinere toppen wil i.v.m. toenemende rug problemen. Ik zit enorm te dubben welke toppen geschikt voor mij zijn. Of ik ga zoeken naar de 2Ktop of MD64 of de md152nd. Nadelen: 2ktop heeft een mooie sound maar weinig power en heeft weinig spreiding . Met de MD64 heb ik nooit mee gewerkt maar wel gehoord. klinkt erg lekker en komt ook achter in goed mee. De MD152nd is een lekkere licht gewicht met serieus power maar heeft minder rendament dan de boven genoemde. Nu is het wel zo dat ik erg Master minded ben en als de MD222 toppen vervangen gaan worden ze dan weggaan met pijn in mijn hart. ![]() Zijn er ervaringen met de boven genoemde toppen. Hoeveel toppen zal ik moeten gaan nemen om het rendament van de MD222 toppen te benaderen? Gr Ronnie |
Master audio MD222 Toppen vervangen
Collapse
X
-
Master audio MD222 Toppen vervangen
U draait, Wij vragen.Labels: None -
Ik heb jaren met de MD64 top gewerkt met volle plezier.
Deze lijken mij dan ook de juiste keuze.
De 2Ktop moet je niet enkel per kant gebruiken maar minimaal 2 stuk ( 30 graden spreiding )
De MD152ND is een optie maar minder rendement zoals je al aangaf echter kun je deze kast wel multifunktioneel gebruiken ( bv als monitor voor DJ - kleine set fullrange )
het is wat je ermee wilt.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden. -
Een md4 bestaat toch uit de md222 top en md218 of md215. Net zoals een md 5 een md111 top heeft?
Maar wat ik van de md152nd vind is dat ik dan erg er op achteruit ga qua rendement.
Die md222 top heeft een rendement van 108db en de md152nd maar 100db.
Ik neig toch om toch voor de md64 te gaan en er dan 4 van te nemen.U draait, Wij vragen.Comment
Comment