Binnenkort doe ik weer het geluid in een cafe (100 - 150 man?) voor een popbandje met drums, gitaar, bas, toetsen en 3 x zang. Zelf heb ik natuurlijk een (kleine) PA op te bouwen met alles er op en eraan, waaronder drie monitors en een in ear systeem. Wat vinden jullie nu een redelijke termijn vanaf dat we de eerste spullen naar binnen mogen sjouwen totdat de band echt klaar staat om op te treden (natuurlijk inclusief sound check en wat spare tijd voor onvoorziene probleempjes)? Hoe korter de periode, hoe blijer de cafebaas
Natuurlijk hebben we zoveel tijd nodig als dat er gewoon nodig is, maar ik heb wel een inschatting gegeven. Ik zal die inschatting later (morgen of zo) wel even posten maar ben erg benieuwd wat jullie nu een redelijke opbouwperiode vinden in zo'n situatie.
NB Dan weet ik ook gelijk ofdat ik voortaan wat harder door moet werken

Natuurlijk hebben we zoveel tijd nodig als dat er gewoon nodig is, maar ik heb wel een inschatting gegeven. Ik zal die inschatting later (morgen of zo) wel even posten maar ben erg benieuwd wat jullie nu een redelijke opbouwperiode vinden in zo'n situatie.
NB Dan weet ik ook gelijk ofdat ik voortaan wat harder door moet werken

Comment