ondergewaardeerd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • niemand
    • Apr 2011
    • 12

ondergewaardeerd

er zijn in ons kleine wereldje toch behoorlijk wat merken op de markt.
    ik vraag mij af hoeveel mixer merken we hebben in de markt en wat is ondergewaardeerd ???
    in ieder geintje zit een seintje !!
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Zou zeggen, lees eens wat meer op dit forum dan kom je vanzelf een hoop merken tegen alle met hun Pros en Cons...

Succes!!
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Nondeju, wat is dat nou weer voor vraag?
      Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier bereid is, om voor jou ALLE "mixer merken" op te gaan zoeken. Ik zou zelf even gaan kijken op vergelijkingssites en dergelijke, die hebben vaak een behoorlijke rits merken. Ikzelf kom niet verder dan... Philips, Magimix, enneuh... Delonghi of zo.
      Voor een behoorlijke complete lijst van merken in de pro licht/geluid branche, verwijs ik je stiekem door naar een grote Duitse webshop. Die heeft er tot nu toe een ruime 1600 onder elkaar staan. Alfabetisch.

Of een merk ondergewaardeerd is, of niet, dat lijkt me vooral een mening.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj-inkognito
        • Jun 2011
        • 416

klik maar succes er verder mee xD
        "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• SH1000
          • Dec 2009
          • 220

Originally posted by niemand
          er zijn in ons kleine wereldje toch behoorlijk wat merken op de markt.
          ik vraag mij af hoeveel mixer merken we hebben in de markt en wat is ondergewaardeerd ???
          Ik denk dat Niemand er zin in heeft om wat internet research te doen en hier een bijna complete lijst met mixer-merken te presenteren. Daarna vullen wij de lijst wel aan...

Ondergewaardeerd <bn.>; 0.2 te laag in koers staand
          Met betrekking tot mixers denk ik dat de euro is overgewaardeerd en daarmee momenteel vrijwel alle mixers in euro's aantrekkelijk zijn cq ondergewaardeerd genomd kunnen worden,
          Good is the enemy of Great
          [Jim Collins]

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

ken alleen al 89 merken staafmixer...

Comment

• Hansound
              • Apr 2006
              • 832

Mackie is ondergewaardeerd.

Comment

• pieturp
                • Jul 2010
                • 70

Originally posted by Hansound
                Mackie is ondergewaardeerd.
                Goed te weten!

...of, toch niet? Tamelijk zinloze discussie IMHO.
                Kijk naar je wensen, kijk naar het budget en zoek 't best haalbare en betaalbare.

Luister naar de ervaringen van anderen en vorm een eigen oordeel!

Maar vraag ook naar die ervaringen. Zoek dingen op. Bekijk reviews en snap marketing. Ga na hoe 't werkt en in elkaar zit en of je 't zelf ook zo zou maken. Bedenk wie die ene review geschreven heeft en met welk doel. Bedenk waar je de informatie hebt gelezen en hoe betrouwbaar die bron zou kunnen zijn.

Maar, het belangrijkste: durf 't gewoon te vragen
                ... en etcetera en zo

Comment

Working...