Sennheiser Ew-reeks frequentieband wijzigen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

Sennheiser Ew-reeks frequentieband wijzigen

Hallo,

Weet er iemand of het mogelijk is bij de Sennheiser ew-reeks de frequentieband te wijzigen. Ik zit hier met een beltpakje (sk500) dat blijkbaar ooit tijdens de verhuur omgewisseld is met een ander. Mijn ontvangers zitten in de A-range (orde van grote 580Mhz) Beltpack is er eentje uit de D-range (orde van grote 750Mhz). Kan dit door sennheiser (of evt zelf maar daar geloof ik niet in) gewijzigd worden, zodat deze ook naar de a-range gezet wordt.

Andere opties zijn: uitkijken naar andere ontvanger (nadeel: toestellen niet compatibel); of gewoon beltpack de verkoop in.
    In het vervolg nog beter opletten als die dingen terugkomen (is nu te laat)
    Nobody is a virgin; life fucks us all!
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Toen ik destijds mijn 3000 handsets kocht, was de gevraagde freq niet op voorraad. Sennheiser heeft ze toen aangepast. Ik neem aan dat ze er gewoon een ander HF deel ingeprikt hebben en eventueel opnieuw afgeregeld. Bij de ontvangers werkt het in elk geval wel zo. In de servicedoc's staan overigens alle componenten waardes voor alle bruikbare frequenties. Ombouw kan dus ook, maar dat is met de miniatuurtechniek zeer tijdrovend en bovendien moet het HF-gedeelte dan helemaal opnieuw afgeregeld worden. Geen karweitje voor thuis derhalve.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Zal vanmiddag ff kijken, volgens mij heb ik het omgekeerde .
      Beltpackh A (of B, niet zeker? ) en ontvangers D.

indien ik gelijk heb : Ruilen?

Comment

• Staaf
        • Feb 2003
        • 398

@Mac,

Indien dit zou kloppen...... Deal

Comment

• Staaf
          • Feb 2003
          • 398

Heb het ook eens nagekeken; ontvangers zijn A; Beltpack is C (740 ->776)

Comment

• Staaf
            • Feb 2003
            • 398

Vandaag gebeld naar Sennheiser; Beltpack laten ombouwen zou evenveel kosten als een nieuw.

Comment

Working...