tecnare

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

trouwens Nico,

de foto van hun set op hun site (go-produkties) is die top waarvan ik de link bovenaan heb staan.
    Daaronder staan 2x L-1818 baskabinets (2*18" per box)

Zo'n setje met aan elke kant twee bassen en 1 topje geeft 2*3700W en 142dB. Dus dat zal inderdaad wel 'gaan'!

____
    Rv.
    ____
    Rv.
    ____

Comment

• Remco vd Werff
      • Apr 2001
      • 753

Hoi RV,

Wanneer je op de link klikt die Kees gaf (www.electricaudio.nl) dan kun je daar ook de prijzen bekijken........

Groeten, Remco
      Groeten, Remco

Comment

• Rv
        • Feb 2001
        • 1086

THX!!!!!!!!!

____
        Rv.
        ____
        Rv.
        ____

Comment

• kees
          • Mar 2001
          • 46

Nou moet ik wel zeggen dat de RX serie wel een heel ander geluidssysteem is. Niet hoorngeladen, etc.
          De rede dat ik de RX noemde was omdat ik het idee hebt dat veel mensen alle verschillende systemen van fabrikanten zien als "boxen" die hard of zacht kunnen, veel of weinig vermogen aankunnen etc. en alles maar geloven zonder naar de opbouw van een systeem te kijken en daarmee waarvoor die geschikt is en wat er dus WEL en NIet mee kan.

Ik zie heeeeeel vaak dat mensen werken zoals ik hierboven heb bechreven. Boxen, liefst heel veel, stapelen maar en klaar.
          EV Delatamax, erg mooi systeem (zeker processor technisch!!) maar niet geschikt om eerst 30 meter gracht te overbruggen en dan tribune van geluid te voorzien. En echt dit heb ik mensen al eens zien doen!!
          Deltamax is nearfield, tot max 20 mter, verder draagt het gewoon nie.
          MT2, ook erg mooi systeem wat erg goed kan klinken, echter weer, effe MT2 huren, 2 toppen 90 graden, stapelen, netjes naast elkaar en tegen elkaar en dan raar staan te kijken dat het toch wel erg wazig klinkt!
          En al worrdt het wel goed gestackt en een systeem gebruikt wat geschikt is voor die toepassing dan nog hangt het af van de technicus....

Ik weet niet wat de toepassing bij je is, voor disco's, kleine PA in cafe's e.d is de RX serie erg ok.
          Wil je een vergelijkbaar systeem als Tecnare, dan moet je bij EV kijken naar de X-Array Install Serie.

Ik heb tecnare eens gehoord op een beurs. Ging toen om en om met RSL, Master. Klonk in eerste instantie niet verkeerd, veel beter als master (wat wel harder ging, maar heeeeeel vies veel mid, moderig laag etc.) Verders weet ik niet veel van het systeem (afstraalgedrag, technisch processors etc.)

Groet, Kees

Comment

• nicovwijk
            • Sep 2001
            • 239

Hey!
            Nu begrijp ik waarom het zo hard ging! hehe
            Maaruh, nix te danken hoor! daar is een forum voor!
            Als je die prijslijst hebt, wil je hem dan ook even naar mij sturen?
            Al denk ik wel dat t allemaal iets te duur is...

Ik ben blond! Greetz Nicoooow
            Groeten Nico

Comment

• nicovwijk
              • Sep 2001
              • 239

oeps!
              Dat er prijzen op die site stonden had ik niet gezien.
              Sorry!

Ik ben blond! Greetz Nicoooow
              Groeten Nico

Comment

Working...