Dan denk ik dat ik voor de X serie ga. Ik ga deze week eerst naar een schowroom om alles te beluisteren!!
Hoeveel mensen met DAP set?
Collapse
X
-
En als we dan toch bezig zijn ben ik persoonlijk niet bepaald te spreken over de qsc gx serie....
Dit mede door de ontbrekende softstart waardoor je vast en zeker nog wel eens de stop op locatie er door heen zult halen.
En als laatste reden dat ik inmiddels tussen de 15 - 20 van de versterkers heb gerepareerd in een half jaar tijd (stage-periode) met opgeblazen eindtrappen, kapotte voeding of noem het maar. Over het algemeen allemaal veroorzaakt door deze versterker te laag ohmig te belasten (2 Ohm) of iets te lang in de clip gehouden te hebben.Comment


Comment