DBX Driverack PX

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurrikka
    • Jun 2009
    • 96

DBX Driverack PX

Hallo,

Ik ben van plan om een DBX driverack PX aan te schaffen.
    Heeft iemand ervaring met dit product?

Ik wil dingen weten zoal:
    Hoe klink hij?
    Makkelijk in te stellen?
    enz.

Hij is eigenlijk voor actieve systemen, maar ik wil hem gaan gebruiken voor een passief systeem.

Groetjes,

Jurre
  • metalteacher
    • Dec 2007
    • 467

Ik heb een aantal dbx'en gehad waaronder de px. Hij kon mij echter niet bekoren. ben weer gewoon overgestapt naar de dcx van behringer. die bevalt mij prima. als er genoeg geld voorhanden is maak ik liever ineen keer de stap naar de ev dc-one of nog iets beters.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Hoe klinkt hij:
      Het systeem werkt prima voor een passief systeem, heeft mijn inziens weinig tot geen invloed op de klank. Het in stellen, is afhankelijk van wat je gewend bent redelijk goed te doen.

Zitten overigens heel veel functies op en het hangt er uiteraard wel vanaf hoeveel functies je gebruikt of het echt makkelijk is.

Comment

• jurrikka
        • Jun 2009
        • 96

Bedankt voor de reacties.

Ik heb nu een behringer x-over in mn rack zitten, en het lijkt alfsof de subs iets vertraagd worden... Zou dat beter zijn met de PX?

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

Heb het apparaat hier zelf niet meer in mijn bezit, maar voor zover ik weet kun je de uitgangen op tijd zetten, wat bij sommige luidsprekertypes nodig is.

Zie echter op de site van DBX niet staan dat deze functie er op zit.. wellicht zou iemand anders kunnen bevestigen of de delay functie er op zit?

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

zeg: http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...verack-px.html

beetje dubbelop?
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...