Midas Pro2/Pro2c
Collapse
X
-
Inderdaad. Want vaak heb je voor foh max. 4 output lijnen nodig en kun je met de rest van de outputs op het stageblok niks.
Wat ik wel apart vind is dat je bij roland maximaal 40 kanalen over cat5 heen kan halen en bij Midas 48 (24 heen/ terug) als ik me niet vergis?..
Ik ben wel ontzettend content met de nieuwe Roland M480. Alles wat ik miste op de M400 en de andere v-mixers zit hier op (input delay's, wel q factor op het hoog en laag, 48v en pad sneltoets, 24 auxen, meer grafiq eq's, meer fx, fx returns kost je geen aparte kanalen meer, compact, super overzichtelijk en makkelijk te bedienen)
Al bekend waarneer de pro series leverbaar wordt in Nederland?Comment
-
Inderdaad. Want vaak heb je voor foh max. 4 output lijnen nodig en kun je met de rest van de outputs op het stageblok niks.
Wat ik wel apart vind is dat je bij roland maximaal 40 kanalen over cat5 heen kan halen en bij Midas 48 (24 heen/ terug) als ik me niet vergis?..
Ik ben wel ontzettend content met de nieuwe Roland M480. Alles wat ik miste op de M400 en de andere v-mixers zit hier op (input delay's, wel q factor op het hoog en laag, 48v en pad sneltoets, 24 auxen, meer grafiq eq's, meer fx, fx returns kost je geen aparte kanalen meer, compact, super overzichtelijk en makkelijk te bedienen)
Al bekend waarneer de pro series leverbaar wordt in Nederland?
AES50 is op 96k 24in/24uit
AES50 is op 48k 48in/48uit
48k wordt bij midas digital alleen gebruikt met de digital snakes:
DL251<>CAT kabel<>DL252
De pro2 is eind november leverbaar.Comment
-
Raymond is op zich ook wel content met een Roland m400, hij zit alleen nog in de ontkenningsfase.
De Pro2 heeft stiekem trouwens meer inputfaders dan een XL8....
Je kan de middelste bank schakelen tussen VCA/Input/Output. Daardoor heeft de Pro2 27 inputfaders tegen 24 van de XL8.Comment
-
Raymond is op zich ook wel content met een Roland m400, hij zit alleen nog in de ontkenningsfase.
Je kan de middelste bank schakelen tussen VCA/Input/Output. Daardoor heeft de Pro2 27 inputfaders tegen 24 van de XL8.
Vergeet Area B niet Peter
Ik ben niet content met de M400. Ik miste (te) veel dingen vergelijken met de andere tafels waar ik op werkte. Roland heeft goed geluisterd en een (verbeterde) M480 op de markt gebracht waar we nu live veel op draaien. Daar zijn we super content meeMisschien nu nog een pro2(c) er bij
Comment
-
24 input faders is inc. Area B. De XL8 is 2X8 faders voor Area A, 12 faders VCA, en 8 faders voor Area B. Dus 24 inputfaders. De VCA faders zijn niet naar input schakelbaar.
De Pro2 heeft 2x8 faders voor Area A, 1x 8 faders schakelbaar, en 1x3 faders voor Area B, dus 27 inputfaders.Comment
-
De 480 heb ik nog nooit mee gewerkt. De 400 ook te weinig om er een oordeel over te vellen. Bij ons in de schuur zijn ze er wel enthousiast over, geloof ik.Comment
-
Je kan de middelste bank schakelen tussen VCA/Input/Output. Daardoor heeft de Pro2 27 inputfaders tegen 24 van de XL8.A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
De nieuwe functies in de Pro2 welke nog niet in de Pro3/6/9 en de XL8 zitten komen eind van het jaar ook in de oudere modellen:
VCA faders naar input faders schakelen
EQ op de VCA faders
Dynamic EQ
global tap knop
...etc
En er zijn ook bijna 4 nieuwe galmpjes voor alle tafels beschikbaar.Comment
-
De nieuwe functies in de Pro2 welke nog niet in de Pro3/6/9 en de XL8 zitten komen eind van het jaar ook in de oudere modellen:
EQ op de VCA faders
Dynamic EQ
global tap knop
...etc
En er zijn ook bijna 4 nieuwe galmpjes voor alle tafels beschikbaar.Comment
-
door de dsp te verleggen kun je meer GEQ krijgen en minder FX
1 x FX is goed voor 4 x GEQ
28 GEQ is dus:
1 x 8 van normale GEQ rack
5 x 4 GEQ vanuit FX rack
Dan heb je nog maar 1 FX over
Een GEQ is op elke bus te inserten en vervangt dan de 6 bands parametrische EQ.Comment
-
EQ op de VCA faders
Dynamic EQ
global tap knop
...etc
En er zijn ook bijna 4 nieuwe galmpjes voor alle tafels beschikbaar.
dynamic eq? per kanaal of in het fx rack?
zit dit in software 1.4? en waneer is deze beschikbaar?
komt er voor de pro 6 ook een ipad app? net als de pro 2?A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
[QUOTE=daviddewaard;570339] hehe eindelijk nieuwe galmpjes :-) vind de dn780 maar niks hij klinkt als zijn zilvere kleur
dynamic eq? per kanaal of in het fx rack? IN FX RACK
zit dit in software 1.4? en waneer is deze beschikbaar? EIND VAN DIT JAAR GEPLAND
komt er voor de pro 6 ook een ipad app? net als de pro 2? JALast edited by admin; 28-09-11, 13:25.Comment
-
Hallo,
Wij hebben de komende 2 weken een demo Pro2 tot onze beschikking. Hierna is het wachten op de definitieve levering eind november voor wij weer demo’s kunnen aanbieden. Op de volgende dagen bent u van harte welkom om de Midas Pro2 te bezichtigen. Er zal doorlopend uitleg gegeven worden. Verder is er voldoende tijd om zelf met de tafel te werken.
Vrijdag 30-9 van 9:00 uur – 17:00 uur
Dinsdag 4-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Woensdag 5-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Donderdag 6-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Dinsdag 11-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Woensdag 12-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Donderdag 13-10 van 9:00 uur – 17:00 uur
Adres: Ketelboetershoek 5-9 - 7328 JE Apeldoorn
GRAAG MAIL STUREN NAAR RAYMOND APPENSTAART MIDAS CONSOLES BENELUX PUNT COM VOOR DEELNAME:[LIST][*]Welke datum komt u?[*]Welke tijd komt u?[*]Hoeveel personen neemt u mee?[/LIST]Raymond Bancken
Midas consoles BeneluxLast edited by admin; 28-09-11, 13:17.Comment
Comment