hk fast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

hk fast

Hallo
    Heeft er iemand ervaring met de hk fast
    Zo voor verschillende doeleinden gebruikt worden
    Van dj monitor TOT topje voor trouwfeestjes
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Geen ervaring. Jijzelf? Waarom wil je het weten? Overweeg je nieuwkoop, vervanging van huidige spullen? Heb je ze al gehoord? Etc, etc...

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• seppe30
      • Dec 2007
      • 248

Ja ben iets aan het zoeken dat niet groot is
      Betaalbaar zodat de verhuur prijs niet te hoog is
      Want zal meestal losse verhuur zijn
      Maar zou ze ook zelf als monitor willen gebruiken

Comment

• Lynx
        • Nov 2010
        • 94

De nieuwe FAST serie is echt 10x beter dan de oude. Veel meer rendement en iets beter geluid.

Toch zou ik doorsparen voor een Premium Pro 10XA. Deze heeft veel meer power (600watt) en klinkt zeer zuiver. Ondanks de 10inch heeft deze speaker een zeer goede laagweergave en een flinke punch. Beter dan je zou verwachten. Ik heb deze gehoord naast een D&B Max 15 en de HK was in mijn ogen (oren) echt veel beter. Toegeven dat de XA meer vermogen heeft maar toch

Nog een voordeel is dat je er een extra passieve speaker op kan aansluiten. Dit kan handig zijn voor een extra monitor.

HK stond vroeger niet zo hoog aangeschreven in de Pro wereld maar zeker met de laatste serie monitoren en line array's komen ze goed mee.
        In Belgiƫ is HK al wat beter bekent en dus ook meer bij te huren.
        Ik weet niet precies waar in Belgiƫ je woont maar wij huren vaak bij http://www.eventcom.be

Het beste is om te luisteren en nog eens te luisteren.
        Last edited by Lynx; 27-08-11, 22:05.

Comment

• seppe30
          • Dec 2007
          • 248

Kom ik dan al niet in de prijs classe van qsc k serie

Comment

• Lynx
            • Nov 2010
            • 94

Originally posted by seppe30
            Kom ik dan al niet in de prijs classe van qsc k serie
            De K8 is net een paar tientjes duurder maar door de vorm van de kast lijkt mij deze niet echt makkelijk als monitor te gebruiken. En hij heeft geen mogelijkheid tot het aansluiten van een losse passieve speaker. Hij heeft wel wat meer power maar eerlijk gezegd lijkt mij dat te mooi om waard te zijn voor die prijs (1000watt rms en 2000watt piek voor nog geen 700 euro).

Maar ik heb deze nog nooit gehoord dus ik kan geen objectieve mening geven.

Comment

Working...