Nieuwe topjes.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peeterss
    • Mar 2009
    • 66

Originally posted by StarclassicBB
    Ik heb net even gebeld en er is een offerte onderweg.

Maar volgens mij is dit systeem excl. controller en amps.
    In dat geval gaat het echt te duur worden.
    Durf je het niet te zeggen of dit inclusief amps en controllers is, als je geen amp hebt kan je de vraag neerleggen. Het is passief, zal dus wel een amp bij moeten, mocht je die niet hebben. Ze zijn importeur van KIND wellicht hebben ze daar nog occasions van ??

Heb de mail er even bijgezocht.
    wat ik kan zien is dat 3500 euro is excl btw voor 2x lh10 en 2x l15 sub. over amps en controllers wordt niet gesproken, weet niet of de set met 1 sub wordt verkocht, maar zou je kunnen navragen, zal dan voordeliger zijn, kan je altijd nog uitbreiden met een tweede extra sub.

Maar als je gebeld hebt, had je dit ook kunnen vragen toch heb je de informatie en prijzen direct, wellicht kunnen ze een setprijs voor je maken inclusief amps en controllers ? Ben benieuwd of je er uit komt.
    Succes en hou ons maar op de hoogte.

Wellicht een A/B vergelijking doen??

Comment

• StarclassicBB
      • May 2011
      • 25

Ik heb net even gebeld en er is een offerte onderweg.

Maar volgens mij is dit systeem excl. controller en amps.
      In dat geval gaat het echt te duur worden.

EDIT: Helaas, mijn vermoeden blijkt te kloppen.
      Het gaat hier om een setje zonder controllers en amps en het bovengenoemde bedrag daarbij ook nog eens excl. BTW.
      3500 euro is echt ons maximale bedrag en daarvoor zoeken wij een setje inc. amps/controllers en inc. BTW.

Terug bij de HK audio Lucas MAX, iemand hier ervaring mee?
      Hallo Peeterss,

Ik heb net mijn bericht ge-edit (zie qoute).

Iemand ervaring met de HK audio Lucas MAX?

Comment

• Tofke78
        • Jan 2005
        • 504

Vroeger heb ik vaak gewerkt met HK. Altijd mooie klank en vrij betrouwbaar (niet alle modellen!). Maar als ik jouw budget zie, zou ik gaan voor een QSC K10. Zeer zeker de moeite en stukken beter dan al wat hier al opgenoemd is. Als sub zou ik er wel niet die van de K-serie bijkopen, maar naar iets anders zoeken. Moest je toch nog budget hebben zou ik er de GP212 als sub onder zetten. Dan heb je een compacte set om U tegen te zeggen ;-)

Comment

• drummerke
          • Oct 2006
          • 432

waarom geen volledig gepowerde set? voor 3500 euro koop je daarvoor 2 tops (10 of 12") en 2 subs (15"vb)...en dan heb je een vrij moduleerbare set.

2 tops, 2 tops +1 sub, 2 tops + 2 subs, en alles direct ook beveiligd met passende limmiters ingebouwd. En het gewicht...dat valt deze dagen goed me met de digitale amps... zou toch eens gaan luisteren als ik jou was...
          db tech, RCF, EV

Comment

• 4YOU
            • Aug 2011
            • 16

Bedankt voor je reactie.

Momenteel werken we ook met 2 10" topjes (samson rs12) die belast kunnen worden met 175 watt rms @ 8 ohm. Ze krijgen echter maar max. 100 watt @ 8 ohm.
            Tot nu toe hebben we hier altijd voldoende aan gehad, dus ik vermoed dat 2 nieuwe 10" topjes die veel hoger belast kunnen en zullen worden de klus ook wel kunnen klaren.

Uit ervaring vind ik persoonlijk de combi 10"/15" mooier klinken dan 12"/18" dus vandaar dat we eigenlijk ook een 10" topje willen. Daarbij is een 10" kleiner, lichter en goedkoper.

We kiezen bewust voor passieve topjes omdat de topjes dan lichter zijn en je maar 1 kabel naar je speakers hebt lopen.

Ik heb het verhaal over de zelfbouw sub gelezen. Ik denk dat deze sub erg geschikt voor ons is, maar dan moeten we er ook nog 2 topjes bij. Misschien weet iemand een mooi ontwerp?
            ik zou gaan voor 2 ELECTRO-VOICE LIVE X ELX112 deze kan je uit bereiden met 15 inch subs!

“Without music, life would be a mistake.”
            ― Friedrich Nietzsche

Comment

Working...