Bose LT in Disneyland Paris?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gertje123
    • Aug 2011
    • 61

Bose LT in Disneyland Paris?

Ik was laatst in Disneyland Paris. Daar hebben ze altijd van die grote groene speakers hangen. Aangezien ze in dat park bijna overal binnen en buiten Bose speakers hebben vroeg ik me af of die ook daar in zitten. Ze hebben dezelfde grootte.

Bose:

Speakers Disneyland Paris:
  • mvdwerff
    • Sep 2010
    • 144

Werkte Disneyland niet vooral op Meyer?
    Mark van der Werff
    Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• Gertje123
      • Aug 2011
      • 61

Ik had een boekje waar al die dingen in staan meegenomen maar die ben ik kwijt. Daar stond ook in dat de line-array die ze wel eens gebruiken van Meyer is. Alle plafondspeakers zijn van JBL en Bose. De speakers die ze buiten in de grond hebben zijn ook van Bose. De speakers in het Disney studio's gedeelte hebben ze de drivers uit de Bose Freespace 32SE gebruikt. Bij de ingang van de studio's hebben ze de Bose Panaray MA 12EX staan.

Ik heb al gekeken op internet maar kan de folder van het installatiebedrijf niet vinden. Wel weet ik dat ze InterM en Cloud versterkers hebben.

Comment

• Turboke
        • Oct 2006
        • 463

Ik ben er een tijdje geleden eens geweest en weet dat er toen gebruik werd gemaakt van EV en Turbo.

Comment

• Gertje123
          • Aug 2011
          • 61

Een ding is zeker, het is geen DAP of Skytec of die dingen.

Ze hebben zeer goede kwaliteit vind ik.

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by Turboke
            Ik ben er een tijdje geleden eens geweest en weet dat er toen gebruik werd gemaakt van EV en Turbo.
            Ik voeg EAW toe aan deze lijst.

Comment

• Kasper
              • Jul 2004
              • 171

De Lt op je foto is een LT3202. dat is een 30x20 graden luidspreker met een max spl van 140db. is een mid/hoog weergever en wordt aangevuld met laagweergevers.

Ik denk niet dat die daar inzitten. Deze zijn bedoeld voor long throw toepassingen.

Ik denk dat in die palen een full-range luidspreker hangt. Geen idee of dat Bose is. Is alweer tien jaar geleden dat ik daar was. Toen iig niet.

gr. Kasper

Comment

• Rock On
                • Jan 2004
                • 250

Ik ga mee met DJ Antoon; dit lijkt op een EAW kastje. JF200 of 260 of zoiets.
                "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Originally posted by Rock On
                  Ik ga mee met DJ Antoon; dit lijkt op een EAW kastje. JF200 of 260 of zoiets.
                  Aan de manier van spuitlak, schroeven en rooster , inderdaad veel kans dat het EAW is.
                  Ik heb de JF 100 e gehad en die zien er net hetzelfde uit kwa uiterlijk.
                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• dj-inkognito
                    • Jun 2011
                    • 416

lijken toch veel op de EAW 260 ers.

"TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Lala
                      • Sep 2008
                      • 370

Nee, zijn overduidelijk geen EAW 260`ers!

Comment

• Dirk Wijnen
                        • Dec 2006
                        • 189

Ik vind ze veel op EAW VR21 topkastjes lijken..
                        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

260 is het zeker niet, maar wel EAW , duidelijk te zien aan het logo
                          sis
                          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• @lex
                            • Jul 2006
                            • 1086

Foto van de 2x3 kastjes gevlogen (dj-inkognito) lijken absoluut niet op de foto van de TS. Ik denk wel dat het een oudere JF200/260 kan zijn. Overigens zou een KF300 ook mogelijk zijn. Wat mij betreft is het sowieso EAW.

@lex
                            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• dj-inkognito
                              • Jun 2011
                              • 416

tis niet heel duidelijk, maar google earth levert niet beter i'm sorry boy's.
                              zijn overigens 2 verschillende systemen.

de 2 foto zijn speakers door het park, de 1e langs de route van de disneyparade......

"TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

Working...