toppen lowbudget?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • )jeroen(
    • Jan 2001
    • 546

ik ken genoeg zangeressen die NIET kunnen zingen, peter....

Gr.

)jeroen(
    Gr.

)jeroen(

Comment

• andre
      • Nov 2001
      • 111

ook al zouden die zangeressen kunnen zingen, klinkt het niet over bovengenoemde toppen

Adventure Showtechniek
      Alle taalfouten, spelfouten en stijlfouten zijn drukfouten

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

mod. hang er maar een slot op, want het gaat hier over een of ander mens wat blijkbaar toch goed kan zingen.

(verbaas me toch steeds weer, dat artikelen die goedkoop zijn, niet worden gewaardeerd, en dit een forum is wat dus niks voorsteld.) jammer.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Dat slotje kan je krijgen, maar bedenk wel dat je de reacties krijgt die je verdient!

Als je op een forum met professionele gebruikers aankomt met speakers met zulke specs. verwacht je dan dat we met z'n allen van de stoel kieperen van verbazing?

Sommige dingen kosten geld (veel geld) om het goed aan te pakken. Wat jij wil kan dus wel, maar verwacht er niet teveel van, werd ook al eerder aangegeven.

Sorrie dat de mede forummers niet precies zeggen dat je daar puik spul in je handen hebt en dat het helemaal super de luxe is.

Nog even over jouw verbazing: Gelukkig lopen hier een groot aantal mensen rond die de verschillen weten tussen goed en te duur voor zijn geld. tevens lopen er hoop mensen die hele nuttige adviezen geven.
          Wil je daar niet naar luisteren dan adviseer ik je om een ander forum te gaan bezoeken waar je naar je bekkie wordt gepraat en iedereen je veel suc6 wenst met bouwen.

op verzoek van de auteur dus een lock. Mocht iemand toch nog willen reageren (incl. auteur) dan mag ie mij mailen. Met een goed argument is het lockje zo weer verdwenen...

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...