Mag ook wel eens gezegd worden..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Mag ook wel eens gezegd worden..

Dames, heren
    Ik wil graag mededelen dat, ondanks het feit dat er in deze branch veel azijnpissers rondlopen, en dat ik daar zelf ook regelmatig aan meedoe, en dat de concurrentie over lijken gaat en, afijn, u kent het wel...

Dat ik vanavond op Bospop Weert erg ernstig heb genoten van Ampco met Synco, onder de vingers van DokterDB.

Ben niet echt bekend als slijmbal, maar Tante Anouk had vanavond het geluid wat ik normaal in een klein kroegje uit een paar UPA's probeer te toveren.
    De eerste keer in 4 jaar dat ik weer uit m'n dak ging van een groot soundsystem.

Geachte heer P., U wordt ernstig bedankt voor het afgelopen uurtje!
    Het bijbehorende biertje (krat? vat?) hou je te goed !
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Slijmbal!
    Wel leuk te horen dat er inderdaad nog vakmensen hier op dit forum rondhangen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

was morgen graag gaan luisteren om je te bevestigen, maar 85 euro voor één dag vind ik er toch net over, ook al is het op fietsafstand net over de grens hier

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by MusicXtra
        ....Slijmbal!

....

Was gewoon af, inclusief de handmatige delaytjes, galmpjes, backings in balans, gewoon af. Dikke sound, itt sommige andere artistici die op hetzelfde podium rondhuppelden.

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Geheel mee eens. Ik was er ook en het was dik in orde. Ik dacht alleen te zien dat ze op een sd7 draaiden en wist niet dat dit de standaard set voor anouk was.

Maar zeker complimenten.

Ook ik de tent waren er erg grote verschillen in geluid tussen de acts. Jammer

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Barny is niet voor niets Dr.dB, prima gozer en perfectie in z'n werk...
            Mag ik graag van leren..

Top!

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Punt extra voor de dokter, vanmiddag werd hetzelfde linearray weer behoorlijk professioneel mishandeld door thin lizzy en wat andere wereldbandjes.

Vooral bassdrum en bassgitaar in balans krijgen is nog niet weer gelukt...

Straks droomschouwburg ff zien.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Wederom een punt extra voor de dokter, droomschouwburg had m ook net niet.
                Afgezien van phantom poep net niet in balans, en een tikkie te hard.

Blijft dus Bier voor Barnes !

Comment

• mrVazil
                  • Mar 2010
                  • 330

Hoe was triggerfinger Mac?

Comment

• gertgeluid
                    • Dec 2006
                    • 520

Heerlijk topic. Zou vaker langs mogen komen.

Ach, laat ik dan maar misbruik maken van de situatie

Deze zomer heb ik gruwelijk lekker mogen werken op sets van Dwali, David Hol, Robert Goudswaard, Raymond Bancken en een paar heren waarvan ik de naam helaas niet meer kan herinneren. Ik wou dat ik half zo goed was als deze helden, dan zou ik al 10 keer beter zijn dan nu. Er is altijd wat te leren, blijkt maar weer.

Thanks guys!

En om even het originele topic aan te vullen: zou het niet zo zijn dat wij in NL een andere kijk hebben op systeemtechniek? Met andere woorden: regelen ze in het buitenland de setjes dusdanig anders in dat buitenlandse techs hier op hun bek gaan? Er is nu nogal wat discussie ontstaan rond Prince in Ahoy... Een lokatie waar je echt prima geluid kunt maken (uit eigen ervaring).

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Originally posted by gertgeluid
                      ...

En om even het originele topic aan te vullen: zou het niet zo zijn dat wij in NL een andere kijk hebben op systeemtechniek? Met andere woorden: regelen ze in het buitenland de setjes dusdanig anders in dat buitenlandse techs hier op hun bek gaan? .....

Daar mag je van mij een nieuw topic over aanmaken. En daar zal ik dan wel reageren.

Comment

• dokter dB
                        • Nov 2003
                        • 1535

hee bedankt voor de complimenten
                        word er een beetje stil van......

Eppie had het systeem goed voor elkaar hoor, die heeft de rechten op deze credits. ik zet alleen maar een cdtje op

er zijn veel goede systeemtechs in nl die hun stempel drukken op de livesound in NL en BE. enkele namen en dan vergeet ik er een hoop: dwali, david, hugo, eppie, duim/patrick, en dan hebben we natuurlijk het onafscheidelijke koppel fredje en barak.

dit mag wel eens gezegd worden!

de wissel in kwaliteit tussen bands is ook vaak de band zelf vind ik trouwens. sommige bands zijn gewoon draken om te mixen, en hoe beter de band hoe beter het klinkt....
                        knoppen en waarden :)

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Originally posted by gertgeluid
                          Er is nu nogal wat discussie ontstaan rond Prince in Ahoy... Een lokatie waar je echt prima geluid kunt maken (uit eigen ervaring).
                          Om het geluid in Ahoy goed te krijgen zijn wel wat randvoorwaarden nodig, ook vanuit Ahoy/de organisatie. Dat duurde even zeg maar

Laatste dag (gisteren) was het geluid wat mij betreft prima.
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Originally posted by dokter dB

hee bedankt voor de complimenten
                            word er een beetje stil van......

Eppie had het systeem goed voor elkaar hoor, die heeft de rechten op deze credits. ik zet alleen maar een cdtje op
                            eh, datzelfde systeem werd ervoor en erna best mishandeld door de band-techs. Dat cd'tje opzetten viel dus nogal mee, volgens mij.

Tante Annie klonk alsof ze bij mij aan de keukentafel zat, met een beker warme chocolademelk. Straight in my face, zeg maar. En de rest van het bandje zat er als een warme deken omheen.

Kortom : een dikke thumbs-up. Bier gaan we regelen binnenkort.

Comment

• salsa
                              • Jan 2007
                              • 1315

Originally posted by MacGyverSounds
                              eh, datzelfde systeem werd ervoor en erna best mishandeld door de band-techs. Dat cd'tje opzetten viel dus nogal mee, volgens mij.

Tante Annie klonk alsof ze bij mij aan de keukentafel zat, met een beker warme chocolademelk. Straight in my face, zeg maar. En de rest van het bandje zat er als een warme deken omheen.

Kortom : een dikke thumbs-up. Bier gaan we regelen binnenkort.
                              Dat kenmerkt dr.dB zo, hij is zo goed als technicus en zooo bescheiden...
                              Zeer toegankelijk, en altijd bereid om tips te geven..

Dave
                              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...