Meningen gevraagd!! Kom er zelf niet uit!
Collapse
X
-
-
Comment
-
Tussenstand tot nu toe:
Set1: 2 stem
Set2: 1 stem
Set3: 1 stem
Set4: 1 stem
Set5: 0 stem
Set6: 0 stem
Ik verzoek jullie om alleen een mening (voorkeur) te geven over de setjes die er staan.
Ik vindt et al een lastige keus en als we dan ook nog gaan kibbelen over andere merken en setjes dan wordt et voor mij alleen maar lastiger.
DANK U!
Last edited by Wayneheadx; 18-05-11, 12:06.Comment
-
Dan ga ik ook voor de RCF's, ben persoonlijk niet zo'n fan van die Mackie's. De DB's ken ik niet (nooit gehoord).
Maaarrrr, je bent toch wel aardig bezopen als je de aanschaf van een set a > 1000 euro laat besluiten door een handvol wildvreemden? Zeker bij iets dat ook nog eens smaak afhankelijk is?
Mijn advies dat meer waard is dan wat ik zou kiezen: Ga luisteren!!It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
Ik vind dit ook een rare gang van zaken, het is het EUROSONG festival niet!!!
Het setje met de meeste punten wordt eerste
.
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Stond volgens mij nog een HPR setje van QSC op marktplaats, verder zou je de K-serie van QSC ook kunnen overwegen. Heb ook erg goede verhalen gehoord van de Proel Flash speakers.
Ook zou je kunnen kijken naar een 2e hands soudmate 3 setje van Dap. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding waar je 200 personen makkelijk mee kan doen.
Over de turbosound Milan ben ik minder enthousiast, althans de demo die ik heb gehad bij de bekende dozenschuiver. De set kwam ongedefineerd en schel over op mij. Maar dat kan natuurlijk ook weer aan de afstelling liggen.Last edited by RemcoPeters; 18-05-11, 11:24.Comment
-
Dan ga ik ook voor de RCD's, ben persoonlijk niet zo'n fan van die Mackie's. De DB's ken ik niet (nooit gehoord).
Maaarrrr, je bent toch wel aardig bezopen als je de aanschaf van een set a > 1000 euro laat besluiten door een handvol wildvreemden? Zeker bij iets dat ook nog eens smaak afhankelijk is?
Mijn advies dat meer waard is dan wat ik zou kiezen: Ga luisteren!!Een handvol wildvreemden die verstand hebben van geluid neem ik aan.
Daarnaast heb ik de setjes beluisterd maar twijfel ik gewoon heel erg.
Kvind ze allemaal wel wat hebben.
Ook willen ik even tegen alle HATERS
zeggen: het is MIJN geld dus IK bepaal hoe ik mijn spullen koop.
No offence
Comment
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Comment
-
Comment

Comment