Pioneer onderdelen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rodan
    • Jan 2002
    • 72

Ja das minder maar was toch wel verzekerd neem ik aan, een cdj is denk ik wat moeilijker dan een DJM is nog wel te doen. En niet te vergeten veel en veel cheaper

Comment

• Rodan
      • Jan 2002
      • 72

Het is een alps potmeter 14 mm, 20mm shaft van plastic, het oude nummer is 1038540t.
      Het is dus een dual verticale potmeter. Uit een DJM 500. EN als we dan toch bezig zijn heeft iemand een koptelefoon printplaatje(ook uit de DJM 500)

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

Ga je zelf toch lekker aan de gang met sheetje tekenen, belichten, ontwikkelen en last but final....even etsen!(oh ja en nog even wat aceton erover voor die koperlaag)

Overdrive zegt: Mazzelos!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Wat heb je met dat ding uitgespookt joh.........is tie overreden ofsow??

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Rodan
            • Jan 2002
            • 72

zo goed is pioneer nou ook weer niet als ie overreden zou worden zou ik wel wat meer nodig hebben . Mijn signaal is gewoon niet gelijk uit de laagste freq eq dus meer bas op links dsan op rechts. Ik heb hem nu tijdelijk verwisselt met kanaal 3 dus die is nu wat slechter/niet te gebruiken.

Comment

• Jeroen G
              • Jan 2002
              • 53

Pioneer onderdelen kun je bestellen bij iedere Pioneer-dealer...

Als je een omschrijving geeft van het onderdeel dat je zoekt kunnen ze het meestal wel bestellen voor je. Geef alleen zo duidelijk mogelijk aan wat voor onderdeel je zoekt. Lieft natuurlijk met onderdeel nummer (bijv. DXX-1223).

Als je echt dingen zijn waar je niet uit komt : jeroen.groenendijk@pioneer-benelux.com

GRTX!

GRTX!

CDJ1000 - The Prophecy has come true... !
              You\'ll find it at The DJresource &gt; GrTx!

Comment

• kees
                • Mar 2001
                • 46

Het is alleen heeeeeeel jammer dat bijvoorbeeld een pioneer fadertje wat gewoon van ALPS is en bij Farnell (die al duur is) ongeveer 4 Euro kost bij Pioneer zelf 20 Euro moet kosten.

Idem draaipotmeter, standaard ALPS, kost normaal iets van 3 EURO en bij Pioneer 22 EURO!!

Jammer he..

Comment

• Willem
                  • Sep 2000
                  • 142

Misschien effe slim om bij de standaard onderdelen leveranciers te proberen de benodigde onderdelen te krijgen..lijkt mij logisch trouwens; als dat nou niet lukt kun je altijd nog naar PIoneer..

Comment

Working...