kwam dit op het internet tegen en was benieuwd of er al ervaringen mee zijn??
ervaring MY MIX ???
Collapse
X
-
niet zelf ervaring mee. Het concept is echt heel goed, en als ik een ander soort band had zou ik er zeker naar kijken. Een begrenzing is dat er maximaal 8 kasten werken, en dat de bands die dus meer dan 8 mensen hebben er dus niet mee overweg kunnen. Ook zit je een beetje met de drummer, die heeft met een conventionele kit weinig aan een input op zo een doosje.
-axxiom maakte dit soort kastjes als eerste. Die integreren beter op een systeem en zijn al ver uitontwikkeld. Wel prijzig
-Roland maakt ze ook. Die zijn helemaal duur en je moet eigenlijk verplicht assistentie van een roland "moedersysteem" voor de configuratie van de stations. Dan heb je wel veel mogelijkheden
-Je hebt ook more-me netwerksystemen van SM-pro die erg goedkoop zijn als instap maar met veel minder mogelijkheden.
en dit alles moet je afzetten tegen een tweedehands analoge mixer van marktplaats.
Behringer brengt van de zomer een laaggeprijsde versie uit en die zou wel eens een fijn prijs/prestatie compromis kunnen zijn.lekker belangrijk!Comment
-
8 stuks naast elkaar lijkt me doorsnee een redelijke band formatie, maar idd bij koren en bigband`s kom je dan al tekort.voor de drummer hebben ze wel een mooi ding bedacht, de ex-16 een 16 kanaals input expander http://www.mymixaudio.com/iex-16l
hij viel me eigenlijk op door de zeer rieele prijs/mogelijkheden verhouding.
diekasjes van roland zijn ook erg goed maar net wat je zegt een '' moedersysteem nodig'' en dat is weer net niet wat ik wil.
ook een extraatje vind ik de Poe (power over ethernet) voeding, dit scheelt een hoop kabels trekken.in ieder geintje zit een seintje !!Comment
-
die expander maakt het weer zo duur dat je beter met axxiom kan werken bij een kleinde band..
even wachten op de P16-M?
lekker belangrijk!Comment
-
Hmmm, Dat mymix ziet er toch wel erg leuk uit.
Jammer dat er alleen in WAV opgenomen kan worden.
Die behringer zal een stuk goedkoper zijnGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
tadaa
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
Comment