Budget 50.000 euro voor een P.A.
Collapse
X
-
Zonder snel conclusies te trekken, maar dat is behoorlijk snel, twee dagen na het openen van dit topic! Of speelt dit al langer?
Kun je ons dan misschien nog even wat UITGEBREIDER vertellen wat je nou precies gekocht heb en waarom?
Mvg,
TeunLast edited by 4AC; 18-04-11, 15:01.uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Moet ook eerlijk zeggen dat dit niet overkomt als een goed doordacht besluit....
Als ik zoveel uit zou geven zou ik alle potentiële systemen op z'n minst een keer willen horen en zien. Zou een proces van weken, zo niet maanden worden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
+1
Sis, dit is een actie die ik van jou niet zou hebben verwacht....
(of het moet een buy now decision zijn , tweedehands?!)Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Comment
-
Haha, is het nou zou lastig om te begrijpen dat wij gewoon wat argumentering willen voor je keuze?
En wat heb je nu precies gekocht? Anita Meyer? En waarom? Omdat ze goed klinkt in een tent?
Of omdat je er een tent van krijgt?
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Beetje slecht opgeleukte opmerking, Teun...
Ik had Nexo Alpha (dus zonder E ) als concurrent gezien, en niet een cluppie dat al zes keer van eigenaar is gewisseld, met de bijbehorende koerswisselingen in het beleid.
Ik zal straks eens kijken wat er nog op de poules staat aan Meyer, vind wel dat Sis niet al zijn geld uit moet geven...Comment
-
Als je bij Meyer gaat shoppen heb je in ieder geval goed materiaal waar zo goed als niemand op weigert te werken! Zeker geen slechte keuze en mocht je er ooit weer van af willen vang je er nog een mooi bedrag voor terug.There is no substitute for imaginationComment
-
Ha sis,
We zijn toch wel benieuwd welke Meyer Sound -config je dan gaat kiezen.
Te meer omdat je in je openingspost je voorkeur uitgaat naar NEXO Alpha wat natuurlijk een nette set is maar wel wat achterhaald want heeft een specifiek gebruiksdoel vanwege de hoorngeladen kasten.
Ik zou als je tevreden bent over de klank van NEXO Alpha = NEXO toch mijn licht op gaan steken in de NEXO hoek: bv (het is al genoemd) richting GEO S12 in combi met RS15 danwel RS18 subs. Trouwens NEXO Alpha S2 subs gaan ook prima met GEO S12 hoor weet ik uit eigen ervaring.
Nou ja ieder zijn eigen beslissingen natuurlijk maar ik ben altijd wel benieuwd naar de motivatie die daaronder ligt.
;-)Comment
-
Ik kan me op dit moment geen ander merk bedenken die zo veel zijdig is in zijn programma als Nexo met z'n RS15 of RS18 met de Geo-S12 cabinets.
Zeker in combi met de NXAMP4x4, geen enkel ander systeem is een concurrent!
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment

Comment