vraag over geluidinstalatie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dutchdanny
    • Apr 2011
    • 1

vraag over geluidinstalatie

ik hep een vraag

hoeveel watt aan vermogen moet je hebben voor een buiten feesje voor 500 man? op een stuk grond van 40m bij 40m

alvast bedankt
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

20.000.
    ˙ƃɐɐɹʌ ǝɾ do sı pɹooʍʇuɐ uǝǝƃ ɹǝ ʇɐp ɹǝʇɥɔɐ ɟןǝzuɐʌ ɹǝ ǝɾ ɯoʞ uɐp suǝǝ ɹɐɐɯ ǝıʇɔunɟʞǝoz ǝp ʇsɹǝǝ ʞınɹqǝƃ
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Hier valt weinig zinnigs over te zeggen.

Je vraag valt in de categorie hoeveel PK heb ik nodig om 15 mensen te vervoeren!

lees je eens in in dit forum, dan wordt er snel veel duidelijk.

En als je daar geen zin in hebt, dan bel je gewoon 1, 2 of 3 geluidboeren voor een offerte!

edit: damn wat typ ik traag!
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• stainz
        • Sep 2009
        • 609

jullie gaan bbq'en en er speelt een lokale singer-songwriter een leuk muziekje?
        Mysterieland-mini vindt plaats in een lokaal weiland en iedereen moet uit z'n dak gaan op de meest luide hardcore-beats.
        Coverbands verzorgen de muziek op een lokaal dorpsfeest midden in het dorp.

Zegt u het maar... ik zeg: niet zelf aan het geluid beginnen en overlaten aan een pro.

Comment

• BJD
          • Oct 2007
          • 771

2 wat: links wat en rechts wat

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Originally posted by BJD
            2 wat: links wat en rechts wat
            haha..

... en wat laag....

lol
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• hardstyle
              • Jan 2010
              • 427

De enige manier waarop het kan is om 8x deze topkast te kopen, huren kan niet.
              System One Audio | D-Top1
              en 12x deze baskast aan te schaffen, huren kan hierbij ook niet:
              System One Audio | D-Sub3
              Verder heb je nog dit mengpaneel nodig om alles aan te sluiten, dit is speciaal voor dit systeem, anders is er niets mogelijk:
              YAMAHA DM1000V2, digitale mixer
              Dit zijn alle kabels die je nodig hebt: 20x deze: DAP Multicore Mixer Split gemonteerd, 108 pole ilme M (mannelijk) , Neutrik XLR 2,5 m
              en 2x deze: DAP XLR F / 3 pins Jack 10m Ø 7mm gebalanceerde kabel

Als je dit setje niet bij elkaar hebt, gaat het je echt niet lukken, bijna iedereen hier op het forum heeft dit setje. Kost maar een paar tientjes, bijna net zo goedkoop als huren, maar wel superkwaliteit.

Edit: sorry, ik zie net dat ik de aggragraat ben vergeten hiervoor, dit is een geschikte: http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...1t:429,r:8,s:0

Maar ff zonder gekheid: ga naar de lokale pa boer en niet zelf aan het hobby'en. Vraag een offerte aan en laat hem het werk doen.
              Last edited by hardstyle; 06-04-11, 19:13.

Comment

• gertgeluid
                • Dec 2006
                • 520

Iets met vergunning ook enzo..

Pff, wat doe ik hier?

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Een heel goed advies:
                  Leg je vraag voor aan een aantal verhuurbedrijven, die adviseren je graag en deskundig verder.

Het forum is, zoals je merkt aan de reacties, niet de juiste plaats voor een vraag als de jouwe!

Je kan uiteraard gewoon beginnen met het voorleggen van je vraag bij J&H, de forum host, die doen ook aan verhuur....
                  verhuur at licht-geluid.nl
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...