Ervaring TW Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by NesCio01
    .....
    Gestuurd op MC2 kwam de set erg dicht in de buurt
    van Logic System.

grtz

deze dus...?

is dat niet de opvolger van wharfedale?

enne, we hebben hier ooit een 15" subje en een 10" topje op een nieuw type crest gehad. Viel niet tegen, maar toen ik het dus in de praktijk in een wat grotere hal mocht testen viel het door de mand.
    Wel erg licht, dus mn hernia vond dat ik er meer mee moest doen...
    Last edited by Gast1401081; 29-04-11, 08:32.

Comment

• Kasper
      • Jul 2004
      • 171

Ik heb TW ook dit jaar in frankfurt weer uitgebreid beluisterd. Vorig jaar al had ik het idee dat het op de Hoellstern versterkers (jaar daarvoor) beter klonk. Met name krachtiger.

Ik weet hoe moeilijk het is om geluid te "onthouden" maar ook dit jaar was dit weer mijn indruk.

Dus wat experimenteren met amps kan zeker geen kwaad. Ik blijf TW overigens uitstekend vinden hoor!

Even btw: Dit jaar genoten van de demo van Coda Audio. Een grote dikke set met dikke versterkers maar dan ook dik geluid! Echt topklasse!

groet,
      Kasper

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Coda of Koda? scheelt weinig, maar toch een boel..

Comment

• Kasper
          • Jul 2004
          • 171

Dat scheelt zeker een boel

Comment

• Peter Vanhove
            • Jun 2002
            • 347

Originally posted by MacGyverSounds
            Ik begrijp niet dat een slimme man als ************** deze opmerking maakt.
            Buiten het feit dat Logic System en Wharfedale beide Britse bedrijven zijn, hebben zij echt niks met elkaar te maken, niet in modellen, niet in kwaiteit, niet in prijs.
            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

volgens mij moest ik laatst wharfedale spareparts bestellen bij logic, maar okee.

>> zie dat ze daar de site eindelijk geupdateded hebben, en logic staat er niet tussen, zal wel mijn vaudt zijn dan,.

Comment

• Quibus
                • May 2008
                • 17

Eergisteren zijn we langs geweest op de demodag, en ik heb het me niet beklaagd. Zeer mooie speakers, een knap doordacht modulair systeem, super klank.

Wat me vooral opviel was hoe licht om te heffen de kasten zijn, en de perfecte afwerking.

Alle sets beluisterd. De kleine M-SYS 2 maakte al een mooie indruk, ondanks zijn compactheid toch een krachtig setje.

Alles wat groter is, klonk natuurlijk nog beter: de PA-SYS 2 en VERA-SYS 2 zijn heel mooie systemen, hiermee kan je al veel doen.

De PA-SYS 1 is een knallende fuifset, de line-array was eigenlijk overkill voor de demo-zaal. En met die BSXen eronder kan je belachelijk hard gaan.

De kleine kastjes: de M6 en M8 hebben behoorlijk verrast. De 8 inch speelt heel ruimtelijk, je zou met je ogen dicht denken dat er een kast ligt die 2 maten groter is. Ben benieuwd naar de 10" die er nog enkel als prototype stond.

Kortom, het was de moeite om eens te gaan kijken en luisteren. De afwezigen...

Comment

• salsa
                  • Jan 2007
                  • 1315

Ok, ziet er goed uit maar doe es wat prijs indicatie?

Dave
                  [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Originally posted by Quibus
                    Eergisteren zijn we langs geweest op de demodag, en ik heb het me niet beklaagd. Zeer mooie speakers, een knap doordacht modulair systeem, super klank.

Wat me vooral opviel was hoe licht om te heffen de kasten zijn, en de perfecte afwerking.

Alle sets beluisterd. De kleine M-SYS 2 maakte al een mooie indruk, ondanks zijn compactheid toch een krachtig setje.

Alles wat groter is, klonk natuurlijk nog beter: de PA-SYS 2 en VERA-SYS 2 zijn heel mooie systemen, hiermee kan je al veel doen.

De PA-SYS 1 is een knallende fuifset, de line-array was eigenlijk overkill voor de demo-zaal. En met die BSXen eronder kan je belachelijk hard gaan.

De kleine kastjes: de M6 en M8 hebben behoorlijk verrast. De 8 inch speelt heel ruimtelijk, je zou met je ogen dicht denken dat er een kast ligt die 2 maten groter is. Ben benieuwd naar de 10" die er nog enkel als prototype stond.

Kortom, het was de moeite om eens te gaan kijken en luisteren. De afwezigen...
                    Tja, ik ging ook , maar onderweg een ongeval gehad met rare gevolgen.
                    Ik heb Peter van Hove erover gemaild , dus hij weet ervan, jammer, jammer.
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Whitefarmer
                      • Oct 2003
                      • 1244

Originally posted by sis
                      Tja, ik ging ook , maar onderweg een ongeval gehad met rare gevolgen.
                      Ik heb Peter van Hove erover gemaild , dus hij weet ervan, jammer, jammer.
                      sis
                      Niets ernstigs hoop ik Sis...
                      Groeten John
                      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• sis
                        • Jul 2003
                        • 3305

Originally posted by Whitefarmer
                        Niets ernstigs hoop ik Sis...
                        Met mij alles in orde , behalve pijn in mijn nek, niks ernstig dus.
                        Maar mijn audi A5 is wel naar de 7de hemel en deze die mij aangereden heeft was niet verzekerd, dus dat een wordt juridisch zaak.
                        Daar gaan mijn 50.000 euro
                        sis

Comment

• Jan van Duren
                          • May 2004
                          • 204

hoop voor je dat het geen whiplash is of wordt. een collega van mij heeft 3 jaar geleden een aanrijding gehad, leek eerst niets aan de hand, is nu nog bezig met juridische procedures. Heeft 2,5 jaar niet fatsoenlijk zijn werk kunnen doen. Slapeloosheid, flauwvallen, etc.

Comment

• Whitefarmer
                            • Oct 2003
                            • 1244

Originally posted by sis
                            Met mij alles in orde , behalve pijn in mijn nek, niks ernstig dus.
                            Maar mijn audi A5 is wel naar de 7de hemel en deze die mij aangereden heeft was niet verzekerd, dus dat een wordt juridisch zaak.
                            Daar gaan mijn 50.000 euro
                            sis
                            Sterkte!....(10 char)
                            Groeten John
                            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

Originally posted by Jan van Duren
                              hoop voor je dat het geen whiplash is of wordt. een collega van mij heeft 3 jaar geleden een aanrijding gehad, leek eerst niets aan de hand, is nu nog bezig met juridische procedures. Heeft 2,5 jaar niet fatsoenlijk zijn werk kunnen doen. Slapeloosheid, flauwvallen, etc.
                              mmmm,
                              ben blij dat jij m'n huisarts niet bent!
                              iig tnx voor de peptalk.........

@Sis: sterkte!
                              grtz
                              Last edited by NesCio01; 15-05-11, 15:14.
                              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• sis
                                • Jul 2003
                                • 3305

Bedankt allemaal
                                sis

Comment

Working...