Je hoeft ook niet een lan processor te kopen, ik weet niet wat voor processor of crossover je gebruikt maar daar is misschien ook al wat te winnen. Zou je kunnen vertellen wat voor crossover of processor je gebruikt?
Verschil tussen MA3600 en MA5000
Collapse
X
-
-
Klopt de speakercombi met de Crown is ook niet gelukkig. We gebruiken een paar JBL GB152 voor de tops. Ik zou graag de overstap willen maken naar een EV RX212, daarmee lijkt me kun je ook al een stuk agressiviteit eruit halen. En niet onbelangrijk, een stuk lichter, want de GB152 gaat snoeihard, maar lijkt van beton gemaakt te zijn.
Ik kan beter de processor niet noemen want dan glijdt iedereen van zijn stoel van het lachen. Ik heb twee behringer's DCX2469 als crossover. vanwege hun reputatie heb ik er altijd een bij me op reserve. Qua instellingen en geluid ben ik hier tevredener mee dan de DBX. Diverse daarvan gehad maar ze bleven me irriteren. Alleen de 260 vond ik leuk, maar die was dan weer te duur. Op termijn wil ik graag de EV DC One hebben.
We hebben het laagaf ingesteld op 35Hz (BW32) en de crossover op 121Hz (LR24). Dat is een beetje te hoog, maar dan wordt de MA2400 een beetje ontlast. Die is eigenlijk een beetje te licht voor zijn taak.Last edited by metalteacher; 10-02-11, 13:56.Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Opzich niets mis met de DCX, laagaf instellen op 40 Hz BW24 doet ook wonderen.
Voor de rest klinken de GB toppen best okee, al hebben ze een ietsje EQ nodig.
Lijkt mij wel een uitdaging te kijken wat er nog meer uit uw set te halen is, aangezien ik meerdere systemen heb ingeregeld.Last edited by dexter; 10-02-11, 17:57.Comment
-
Ik maak graag gebruik van de optie dat je er even naar wilt kijken. Hoe kunnen we zoiets afspreken?Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment

Comment