Mengtafel nullen, of niet ?
Collapse
X
-
-
Met de huidige technieken van 3D projectie zou het toch mogelijk moeten zijn de drummer in een aparte ruimte te plaatsen en hem dan compleet met drumstel op het podium te projecteren.
Heb je veel minder problemen met te hard podiumgeluid.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Comment
-
Dat het nullen van een tafel ook het terugsteken van alle randapparatuur in de oorspronkelijke setting behelst lijkt me logisch maar wat het met de XLRen in het stageblock te maken heeft is mij toch echt niet duidelijk.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dat is hier verder niet de discussie. De Roland heeft een digisnake via UTP CAT5 dus niks aan de tafel zijde om terug te steken/patchen. Als jij een klus afbreekt gaan XLR kabels van de mics toch ook gewoon uit je stageslof terug de kist in?
(Download voor de grap even de handleiding van een Roland M400 en lees deze eens door, mijn gevoel zegt dat jij iets teveel denkt in harting/spinner aan de tafel zijde namelijk)
Last edited by vasco; 03-02-11, 17:31.
Comment
-
WTF gaat het over?
Met eenreageren op een post wordt niet gesnapt klaarblijkelijk.
Dat je met je opticore, ethernet, MADI en whatever fijn een bericht van je tafel krijgt als de configuratie niet klopt snapt mijn achterwerk ook wel...
Maar het grootste deel van de tafels die op de weg zitten hebben gewoon nog altijd XLR-en aan de control-interface hangen. Obviously de analoge, maar ook veel gebruikte digitale desks als SC48, M7CL, etc, etc...
En daar wordt soms ook in gerommeld (ondergetekende doet daar soms ook aan mee, om wat voor reden dan ook), waardoor ik zeg:
En dat is niet met de recall-knop op te lossen...
En nu als de sodemieter het over iets anders hebben nondedju!
Last edited by berolios; 03-02-11, 18:08.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
-
echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!Comment
-
Sorry, inderdaad ontgaan.
Ik ken je inderdaad niet persoonlijk en daarmee weet ik ook niet hoever jou kennis reikt. Je gaf de indruk niet te begrijpen waar wij het over hadden vandaar een verwijzing naar de handleiding, niks persoonlijks verder.
Comment
Comment