Voor Modjes onder ons: Wat mij betreft een slotje.
Speaker verloopjes
Collapse
X
-
Offtopic:
Je x-over (dod) is waarschijnlijk een 834 ipv 843, die heb ik hier nog 1 liggen (1 kantje dood), en mag je als je wilt zo komen halen (gratis) voor onderdelen ofzo!
Mail me maar, adres zie profiel (zou je jouw profiel ook wat verder in willen vullen?)Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
@Whitefarmer
Komt goed is wellicht handig idd vooronderdelen. Opzich werkt alles nu nog prima maar ik kan niet in de toekomst kijken. Roosendaal Mierlo is wel te doen.
Ben op zich wel erg te spreken over de DOD. Helaas een iets minder gangbaar merk vandaar mijn overige van DBX.Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
Het is een verstandige keuze: Het kost uiteindelijk meer geld voor elk kastje een verloopje te maken (of twee) dan het chassisdeel ervan te vervangen. Daarnaast zijn er de al besproken bijkomende voordelen.
Groeten, @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
@Whitefarmer
Komt goed is wellicht handig idd vooronderdelen. Opzich werkt alles nu nog prima maar ik kan niet in de toekomst kijken. Roosendaal Mierlo is wel te doen.
Ben op zich wel erg te spreken over de DOD. Helaas een iets minder gangbaar merk vandaar mijn overige van DBX.
Je hoeft hem niet morgen op te halen hoor, zie maar een keer als je in de buurt bent. (Roosendaal Mierlo is toch ruim een uur rijden!)Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
Comment