Yamaha 02r

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stijnie34
    • Jun 2010
    • 41

Yamaha 02r

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen de 02r,
    Kan iemand me nog wat dingen uitleggen erover?
    bijvoorbeeld wat handige tips voor in een studio enz?
    ook wil ik opnemen maar hier heb ik een digital mtr voor nodig ofzoiets? wat betekend dit?

Alvast bedankt!
    Gr,
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Probeer de andere delen van het forum eens (je hebt ze nog niet allemaal gehad) .
    digitale mtr multie track recorder (?)
    En je hebt vast een gebruiks aanwijzing erbij gekregen en anders kan je die downloaden bij de yamaha pro audio web site
    Als je nog nooit met een digi speel doos hebt gewerkt RTFM

Comment

• RonaldH
      • Aug 2009
      • 274

Ik heb veel baat gehad bij het lezen van de manual en gelijktijdig werken op de tafel (in de huiskamer) met een MP3 speler met wat muziek en tekst erop.
      De hoofdtelefoon eraan via een kleine (Hifi) versterker zodat je op verschillende uitgangen kunt luisteren.
      Succes met de O2R, is een fijne tafel, zowel de oude als de nieuwere uitvoeringen.
      Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

• cobi
        • Aug 2002
        • 1083

Originally posted by stijnie34
        Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen de 02r,
        Kan iemand me nog wat dingen uitleggen erover?
        bijvoorbeeld wat handige tips voor in een studio enz?
        ook wil ik opnemen maar hier heb ik een digital mtr voor nodig ofzoiets? wat betekend dit?

Alvast bedankt!
        Gr,
        Eerste tip die ik zou willen geven: post dit bericht bij de afdeling opname en broadcast van dit forum.

Wat handige tips voor een studio? Lees een een boek over basis technieken van de studio. Al je je nomale basis kennis op orde hebt, kan je ook met een 02r opnemen.

Verder is het handig als je vragen hebt iets specifieker te zijn, we kunnen hier de hele manual van 300 pagina's opratelen maar dat is niet zo handig denk ik.
        Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

Working...