Stroomkabel rol
Collapse
X
-
-
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
lieverts,
Het probleem is de prima warmteisolatie die de rubber kabel heeft.
Op de rol isoleert hij zichzelf.
Minder weerstand = minder warmte ontwikkeling, dus het duurt ff iets langer voordattie uitfikt.
Maar uitfikken doettie uiteindelijk.Comment
-
Comment
-
Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Stappenplan verschillende kabellengten.
Rol van hondert meter bestellen, stel pluggen, een stel lege kabelhaspels en uiteraard wat tin.
1. Je knipt een aantal verschillende gewenste lengtes af.
2. Je gaat aan de uiteindeneen stukje kabel strippen.
3. Je soldeert de kabel vast aan de plug.
4. Stap 3 herhalen tot alle uiteinden een plug bevatten.
5. Je rolt netjes je kabel op je haspel.
6. Je herhaalt stap 5 tot je alle kabels netjes op een haspel hebt zitten.
Weet je niet welke draad aan welk deel van de plug moet, blijf er dan vanaf en laat het een professional doen.
Liever een paar tientjes meer kwijt dan al je apparatuur naar de maan.Comment
-
-
En dat het in dit topic over XLR-kabels gaat kunnen we uitsluiten , want die mag je wél opgerold op een haspel laten zitten bij gebruik...
Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Ik vraag me wel eens af dat na al die jaren dat nu het wago patent verlopen is, er nog steeds geen netstekkers met veercontacten leverbaar zijn.Last edited by DJ Antoon; 19-12-10, 18:41.Comment
-
Haspels? Als het niet nodig is dan sla ik dat graag over.
100m 220v of krachtkabel kan je prima in een case oprollen (en gedeeltelijk in een case laten als je niet alle lengte nodig hebt). Uiteindelijk neemt het niet eens veel extra ruimte in beslag. Op deze manier kan je ook een hele loom maken met meerdere kabels (multi, retourmulti, aes, utp, dmx...) die in een case past.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Natuurkunde is niet selectief, haspel dus altijd afrollen...of zoals anderen al aangeven: gebruik de juiste kabellengtes voor de juiste toepassingen!Comment
-
Een simpele voeding en wat outboard of euh..en discosetje met een computertje, schijfje...1 kw? lijkt me makkelijk.
En dan wordt in het voorbeeld hierboven de maximale belasting al aangetikt.
Daarom dus afrollen, wel fijn dat je zelf het antwoord al geeft BJD.
ps Mac, 2cm oprollen, hoe doe je dat?Comment
-
Comment
Comment