sterker nog, als je alle stekkers uit alle stopcontacten haalt en alle lichtschakelaars uitzet zal er altijd nog stroom lopen, want de Essent en de Nuon moeten hun stroom toch kwijt, want anders blazen ze de kerncentrale bij Borssele op..

Powered mixer "zonder power" gebruiken

Collapse

X
- 

- 

Heb jij dan geen stekkers met keramische weerstanden die je in het stopcontact steekt wanneer er verder niets in zit?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
- 

Wordt dat dan eigenlijk geen metaalfilmweerstand? 

Nee even serieus...met de glanzende of matte kant naar buiten?...

Een tijd geleden merkte ik trouwens dat al de aansluitdraden van mijn wcd's bruin en blauw zijn.
 Ben toen maar naar de koperboer geweest om een aantal rollen groene xvb.
 Alles vervangen en gebruik nu groene stroom 
 En al mijn spaarlampen heb ik in op de bank gezet.Last edited by tarpan; 10-12-10, 16:19.als je bij de brom zit...Comment
- 

Ik heb in alle stopcontacten lege stekers zitten. De opening heb ik goed afgekit. Je hebt hopelijk toch wel eens gehoord van lekstroom?
 Die vlekken krijg je echt niet uit je hoogpolige tapijt, zeker niet als de positieve haren naar boven staan.

SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
 ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment

Comment