vraag voor hoeveel mensen kan ik?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ramontijger13
    • Dec 2010
    • 43

vraag voor hoeveel mensen kan ik?

ik heb 2 speakers 1000 watt piek 500 watt rms het zijn dubbele 15 inch een middel hoorn en 4 hoge toon speakers zitten er in dus mijn vraag is voor hoeveel mensen zou ik kunnen gaan?

inpedance 8 ohms
    woofer: two 15'' with high temp voice coil
    midrange high compression horn
    tweeters four piezoelectric bullet tweeter
    frecuency response 30 Hz - 20000 Hz
    Last edited by ramontijger13; 02-12-10, 21:09.
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Ik heb een motor in m'n auto en die slurpt 1 liter per 10 kilometer. De auto heeft rode randjes. Hoe hard kan ik ermee?

Niemand kan jouw vraag beantwoorden natuurlijk. Kom eens met "echte" specificaties (ik mis o.a. rendement). Of natuurlijk gewoon netjes een merk/type/brochure/specsheet.
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Ook met meer specificaties is er nog steeds geen zinnig woord over te zeggen.
      En aan een antwoord 'tussen de 15 en 1500 man' heb je ook niets.
      Doe wel eens een klusje voor rond de 400 man met slechts 4 300 Watt topjes maar neem voor 150 man ook wel eens een setje van 4 kW mee wat toch aardig open gaat.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Huisvliegen. Of doodgevroren muggen. Of duizend miljoen miljard traktiljoentig atomen. Of....

Meer info a.u.b:

waar ga je het gebruiken? (kroeg/kerk, binnen/buiten enz. enz.)

Wat wil je ermee doen? (band uitversterken? DJ uithangen? Hardcoreparty?)

Heb je ze al gekocht? Zoniet: wat is je budget?

Merk? Typenummer? Welke amp zit/komt erachter?

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• ramontijger13
          • Dec 2010
          • 43

.

ja ik heb ze al ik ik draai nog niet echt mischien komt dat nog echt muziek is verschillen hardstyle top 40 house buiten of in een zaal merk gemsound amp is niet echt belangrijk ik wil gewoon weten hoeveel mensen ik aan kan als ik vol op draai met die speakers

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

In dat geval ga je met je speakers een testje doen. Je zet ze neer, gaat en feestje doen voor een aantal waarvan je weet dat je ermee aan kan.
            Je loopt vanzelf tegen de grenzen van je huidige set aan.

Gaat geen forum je bij helpen, is op basis van de door jou verstrekte info ook echt helemaal niets zinnigs op te antwoorden.

Onder verwijzing naar de spelregels voor het forum afgesloten: geen discussieonderwerp.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...