Snap er niks van.....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reenee
    • May 2010
    • 9

Snap er niks van.....

Hallo allemaal,

Ik doe al 3 jaar geluid van Mams Zangtheater. 7 dames die ongeveer 4 keer per maand optreden in tehuizen, instellingen en op bijv. verjaardagen. Zij werken met een klein budget.
    Een paar weken geleden heb ik 7 draadloze systemen mogen aanschaffen.
    Gekozen is voor Shure SLX met U 87 Mike. Prima systeem. Maar.... de mixer waar ik mee werk is een eenvoudige MX 12/6 van Yamaha met interne effecten.
    Wat ik wel lekker vind aan deze mixer zijn de groepen. De dames zingen afwisselend solo en samen in 1 nummer.
    Een minpunt aan de mixer is het het feit dat er geen kanaal signaal indicator
    aanwezig is.En de dames willen nog wel eens wisselen van plek Ik ben aan het zoeken naar een andere mixer die dat wel heeft maar ook groepen heeft en interen effecten... Meer dan 8 kanalen is niet eens nodig....
    Hebben jullie nog ideen??? Bijgevoegd een plaatje van het rack... hierop zijn ook
    reacties welkom...

Alvast bedankt.. Reenee

Yfrog Image : yfrog.com/63mamsrekvoorj
    Laatst gewijzigd door Reenee; 02-05-10 om 22:56.rrr

Beste Mensen zie bovenstaande... daarom een vraag.
    Regelmatig horen wij (en ik) ploppen/knallen tijdens de optredens.
    Niet bij elk optreden...
    De speakers die we gebruiken zijn actieve JBL Speakers en de 15 inch uitvoering gebruiken we als monitor.....

Enig idee mensen????????
    Hoor/lees het graag.
    Namens mij en 7 dames...

René
  • Waveform
    • Dec 2009
    • 321

Kans is groot dat je in oversturing gaat. Verder kan ik niet meer zeggen dan dat je de limieten van je materiaal moet kennen. Is het niet doenbaar zo? Dan ben je toe aan een andere mixer.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Ergens een XLR die slecht contact maakt. Dat is meestal de oorzaak van de geluiden die jij beschrijft.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment