Geachte, 
Aangezien ik al een tijdje rond neus op de forum en zie dat jullie toch heel veel kennis hebben over t algemeen wat betreft pa etc. wou ik jullie graag een aantal vragen stellen.
Ik ben zelf op komend en had een aantal vraagjes over mijn installatie,
Ik gebruik nu momenteel een Soundcraft Spirit live 4 (waar van me phantom het niet doet op de voeding brand het lampje van de schakelaar wel maar me mics doen het niet(condensator) & na enige tijd heb ik een zachte brom kennelijk door de voeding of iets dergelijks en er hangt best wel een electronische geur aan de tafel als ik em aanzet, heeft iemand hier ervaring mee gehad)
Verder kreeg ik vandaag een lexicon fx precessor aangeboden de mx200 voor 100 Euro in nieuwstaat en werkt naar behoren.( Wat zeggen jullie doen of niet)
Verder heb ik momenteel als frontine het volgende:
Cerwin vega intense (enkel 15 inch 300 rms klinken best redelijk)
Sub: 15 inch peavey bw 350 rms @ 8ohm
18 inch hk audio pr 18 500 rms @ 4ohm 1000 prog.
 18 500 rms @ 4ohm 1000 prog.
Nou mijn volgende vraag was ik had bij de cv intense een peavey pv 1500 gekocht die ik nu momenteel gebruik voor mijn hk audio en heb nu een peavey v mark 3000 staat op mijn tops klink opzich wel goed maar mijn subs kunnen voor mijn gevoel wel wat meer hebben, hebben jullie mischien een aantal suggesties??
ik hoop z.s.m wat van jullie te horen...
					Aangezien ik al een tijdje rond neus op de forum en zie dat jullie toch heel veel kennis hebben over t algemeen wat betreft pa etc. wou ik jullie graag een aantal vragen stellen.
Ik ben zelf op komend en had een aantal vraagjes over mijn installatie,
Ik gebruik nu momenteel een Soundcraft Spirit live 4 (waar van me phantom het niet doet op de voeding brand het lampje van de schakelaar wel maar me mics doen het niet(condensator) & na enige tijd heb ik een zachte brom kennelijk door de voeding of iets dergelijks en er hangt best wel een electronische geur aan de tafel als ik em aanzet, heeft iemand hier ervaring mee gehad)
Verder kreeg ik vandaag een lexicon fx precessor aangeboden de mx200 voor 100 Euro in nieuwstaat en werkt naar behoren.( Wat zeggen jullie doen of niet)
Verder heb ik momenteel als frontine het volgende:
Cerwin vega intense (enkel 15 inch 300 rms klinken best redelijk)
Sub: 15 inch peavey bw 350 rms @ 8ohm
18 inch hk audio pr
 18 500 rms @ 4ohm 1000 prog.
 18 500 rms @ 4ohm 1000 prog.Nou mijn volgende vraag was ik had bij de cv intense een peavey pv 1500 gekocht die ik nu momenteel gebruik voor mijn hk audio en heb nu een peavey v mark 3000 staat op mijn tops klink opzich wel goed maar mijn subs kunnen voor mijn gevoel wel wat meer hebben, hebben jullie mischien een aantal suggesties??
ik hoop z.s.m wat van jullie te horen...

Comment