01V96 VCM monitor vraagjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cstreutjes
    • Sep 2010
    • 7

01V96 VCM monitor vraagjes

Wij hebben met onze band een 01V96 VCM gekocht met een MY4-AD uitbreidingskaart (4 x analoog in).

Ik heb twee vragen.

1: Op de 01V96 zitten achterop 4 x OMNI out (gepatcht als aux 1 t/m aux 4) en een MONITOR L + R. Ik heb van een aantal mensen gehoord dat die MONITOR L + R te gebruiken zijn als aux 5 en aux 6. Maar dit kan niet in het standaard patchscherm geregeld worden. Weet iemand hoe dit moet?

2: Op de MY4-AD zitten 4 XLR analoge ingangen. Maar hier zit geen GAIN knop op. Dus ik kan via het EQ menu de ATT op bijvoorbeeld +12db zetten (hoger gaat deze niet), maar met een standaard SM58 heb je dan nog een signaal van -12db. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1086

Hoi C Streutjes,

Misschien ben je wat kort van memorie, maar in dit topic:

http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...x-routing.html

stelde je de eerste vraag al. Gezien de reacties daarop is het denk ik niet nodig om de vraag weer te stellen. Dan trouwens: als je van 'een aantal mensen hebt gehoord' dat dat mogelijk is... waarom vraag je ze dan niet gewoon hoe je dat doet. Blijkbaar weet niemand hier op het forum hoe dat moet (want anders hadden we dat al wel verteld) en kan je ons dus ook verblijden met die info.

Op de MY4AD zitten switches om de ingangs gevoeligheid in te stellen. Drie minuten op hun site levert op:

MY4AD - AD Card:
    4-channel Analog Input Card (24-bit)
    Resolution : 24bit
    Maximum
    Input Level : +24dBu*,+18dBu,+4dBV
    Connector : XLR-3-31 x 4
    *Default setting. Use the GAIN switches to set the required gain level for each input.

Met vriendelijke groet,

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...