Defecte Synq 3K6 PowerLED brand, meer niet.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Ik neem aan dat die zekering goed is omdat het powerled lampje brandt.

Ik denk dat het omdat het over de eerste serie amp gaat iets met de printplaten is wat vaker voorgekomen is, door de val deze platen een xtra klap gehad hebben.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

Originally posted by Stoney3K
      Watt Xtra heeft er anders ook een paar rackjes van staan, en hem hoor je dan ook niet klagen.
      Knip

Vraagje aan Watt Xtra: Heb je inmiddels MK2's (of Ronaldino's magische MK3's) staan, en daar überhaupt problemen mee ondervonden?
      Ik heb hier zowel de mk1 en mk2 staan.
      Ik heb er inderdaad erg weinig problemen mee. Worden toch wel wekelijks gebruikt.

Een fluit op het hoog, heb ik wel gehad, 2 keer over nu, bij de NIEUWE mk2 series. Ik heb eenmaal een defecte amp hier gekregen, apparaat speelde welgeteld 3 minuten voor hij ermee ophield.

Maar verder erg weinig problemen mee. Dingen zitten hier bij mij als 2weg en of als 3weg ampracken met labgruppen plus een Xilica controller en worden toch wel eens flink op hun laserus gegeven. Op het hoog ben ik er nog steeds niet kapot van, vandaar ook Labgruppen op het hoog in de 3weg racken en op de monitoren ook geen synq.

Maar verder, ik was een van de eerste met deze amps in Nederland, en die apparaten spelen vandaag de dag nog steeds. Ook als ze wel eens tot onder de 3ohm worden belast op een avond.

Ieder zijn ding he, ik zie ook wel graag labjes of Itech in mn racken zitten.. maar dan zal ik genoodzaakt zijn om elke dag droog brood met melk te moeten eten, en ik hou wel van een BBQ of ander lekker eten
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

Kan iemand eens een foto posten van de ventilatoren uit een MK2 en een MK3? Aangezien dit het enige verschil tss beide modellen is, zo weten we dat we de laatste versie kopen.

THANKS

Comment

• pjadskop productions
          • Nov 2008
          • 128

Ik heb een synq-rackje (zelf gemaakt, kader gelast, dunne sierplaat in) met een PE1500 en een 2k2, deze is bij carnaval van mijn wagen gevallen thuis (+-1.2m) en geen problemen. En de enige versterker waarvoor hij tot nu toe heeft moeten onderdoen (op de bassen van mijn nexo's) is een crown MA2400 (gaf vb even veel als qsc)
          Dus zo slecht is de versterker niet.
          Wel maakt de ventilator enorm veel lawaai (maar dat hoor je toch niet als er muziek op staat)
          De eerste reeks van een versterker is meestal niet goed, dat was bij de xti's ook.
          Last edited by pjadskop productions; 31-08-10, 17:02.
          Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• 2mancrew
            • Feb 2010
            • 96

Originally posted by luc2366
            Kan iemand eens een foto posten van de ventilatoren uit een MK2 en een MK3? Aangezien dit het enige verschil tss beide modellen is, zo weten we dat we de laatste versie kopen.

THANKS
            Heb hier ook een 3k6 op t laag staan en ding doet gewoon zijn werk.

Maar misschien dat iemand me kan vertellen ( graag met foto's ) wanneer we met versie 2 of versie 3 te maken hebben.

Word er uberhaupt nog een versie mk1 verkocht of hoeven we ons daar niet meer druk over te maken.

Oh ja voor de liefhebbers heb net me xilica xp4080 in me rack geschroefd.

Mvg

Ed
            ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• Party's With a Message
              • Dec 2009
              • 37

Ola!

Sorry voor mijn late reactie.

Even wat antwoorden op jullie vragen.

Ja, het is dus zeker weten de MK1.
              Ja, hij deed het zeker weten voor ik hem kreeg! Ik hem hem de avond ervoor gebruikt in de oefenstudio (om te kijken of hij werkte).
              Maar nee, hij was niet nieuw toen ik hem kreeg!
              En de zekeringen zijn goed. Dat was het eerste wat ik checkte. De zekeringen op de print zijn overigens ook oke.

Het bedrijf waar ik hem van geleend heb is het bedrijf waar ik aardig wat freelance werk van krijg. Vandaar dat het ook was, oh nee maar mee. Omdat die chef mij kent.

Ik heb hem nog een keer hierover gesproken. Het is wel de bedoeling dat de versterker werkend terug komt. Een freelance DJ van hem wilt hem graag overnemen.

Ja, super irritant geval! ik zou mijn DX versterkers in augustus krijgen.
              Zijn nog niet beschikbaar, hij heeft ze nog ff nodig. Dus kreeg ik deze eerst.
              Nu is die kapot, en moet ik hem gaan betalen en vervolgens mijn DX'jes kopen. Ja dag!

Dus, ik ga nog maar een keer met hem om te tafel zitten...

Ik zal eens kijken of ik handgesoldeerde verbindingen zie zitten.
              Ik hem nu alleen de kap eraf gehad, dus zie de verbindingen nog niet. Zal ik van de week dus eens naar gaan kijken.

Bedankt voor jullie hulp!

Blessings,

Tim Dumaij
              Geluidstechniek begon als een hobby, daarna werk. Maar bovenal, Het is een passie!

Comment

• RonaldH
                • Aug 2009
                • 274

Wat gebeurt er als je de versterker naar de importeur terugstuurt? Om de kosten hoef je het niet te laten, pakket onder 10kg € 6,75.

Die zal toch de meeste ervaring moeten hebben met dit apparaat, of is het alleen een dozenschuiver?

Zeker als het een veel voorkomend probleem is zal dit toch met de nodige coulance opgelost (moeten) worden.

Misschien is er een servicedienst bekend die deze reparaties voor de importeur verzorgt.

Ter info, heb zelf ook 2xMK1 (jack pluggen), waarvan 1 defect en 1xMK3.
                Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

Working...