me nieuwe toekomstige geluid's set .

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ties
    • Jan 2001
    • 38

me nieuwe toekomstige geluid's set .

hallo,
    ik ben bezig met de totale vervanging van me geluids set en was benieuwd wat jullie ervan vinden van me plannen en de dingen die ik al heb ik wil uit eindelijk zo'n 300 man wel aankunnen met deze set.

wat ik op het moment heb : ik heb een bose 1800 series 3 eindtrap achter me toppen staan die toppen zijn zelf gebouwd met beyma componenten sm-112 12" mid speaker en een sm-1020 hoorn deze top kasten zijn net klaar. voor achter me basskasten heb ik twee mosfet 500 eindtrappen gebrugd staan ze lopen dan volgens de gene waarbij ik ze gekocht heb op 800 watt per stuk. ( ik zou graag nog wat info over deze amps willen) en me basskasten zelf heb ik al afgemaakt en er komt een 18" beyma 18-g400 van beyma in. lijkt jullie dit wat ene goede combinatie ?? genoeg voor 300 man ?? en de set wordt touwens actief aangestuurd.

Drive-in show
    Mighty Paradise.
    Drive-in show
    Mighty Paradise.
  • andre
    • Nov 2001
    • 111

als jij goeie tekeningen hebt gebruikt voor die 18 g400, en met die toppen moet het ook lukken. aleen je moet er geen house party,s mee proberen te draaien want dan kom je toch echt te kort

Adventure Showtechniek
    Alle taalfouten, spelfouten en stijlfouten zijn drukfouten

Comment

• ties
      • Jan 2001
      • 38

nee dat was ook nie eg me bedoeling hoor ik wil gewoon leuk geluid en hoef eg nie iedereen de tent uit te blazen,

Drive-in show
      Mighty Paradise.
      Drive-in show
      Mighty Paradise.

Comment

• Contour
        • Feb 2001
        • 1018

Leuke set ties,

Zwakste component is denk ik nogwel die SMC-1020 driver/hoorn (beetje kleine hoorn en kleine driver) Wellicht zou het beter klinken met een CP-380 aan een TD-250. Hangt er een beetje vanaf wat de crossoverfrequentie doet. Als je de SMC-1020 inzet vanaf 2500Hz dan zijn er zeker goede resultaten mee te bereiken. De SMC-1020 wordt trouwens ook gebruikt in de zelfbouwspeakersysteem van New-Line. De ontwerper van deze speakers is erg ervaren dus dat geeft wel aan dat de SMC-1020 potentie heeft.

PS: wat is het (door jouw geschatte) rendement van zo'n SM112 in de mid?

MVG Contour

Comment

• ties
          • Jan 2001
          • 38

hallo,
          ja ik ben het opzich wel met je eens dat het zwakste component die hoorn / driver is maar het budget liet niet meer toe en om eerlijk te zijn valt hij mij helemaal nie tegen hoor in combinatie met die sm-112 hij trekt het wel qua vermogen ik heb niet te wijnig hoog ofzo als ik zelf zo het rendement van die sm-112 had moeten schatten had ik hem iets hoger geschat als dat ze zeggen op new-line dacht zelf aan zo'n 99db. ik gebruik die sm-1020 trouwens vnaf 2000 hertz.

Drive-in show
          Mighty Paradise.
          Drive-in show
          Mighty Paradise.

Comment

• Contour
            • Feb 2001
            • 1018

Ik geloof dat Beyma de SM-112 opgeeft als 97dB rendement. Ik vroeg me dit af omdat ik de Beyma SM-115 gebruik. Deze klonk erg zwak in de mid in vergelijking met een Fane Studio 15L. Voor een 99dB speaker viel het mid mij toch een beetje tegen. Echter ik gebruik hem voor het laag dus er is geen probleem.

MVG Contour

Comment

Working...