pistonphone

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martindecrock
    • Dec 2008
    • 36

pistonphone

Ik ben op zoek naar een pistonphone die werkt met de DBX meetmicrofoon. Heb al zitten googlen, maar misschien te weinig geduld. Naar 't schijnt is er een firma in Duitsland die ze op maat maakt.
    Iemand ervaringen hiermee ?

Martin Decrock
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Sorry, geen ervaring hiermee.

Je kunt mss wel contact opnemen met
    een fabrikant?

Bij B & K kan dat iig.
    Voor DPA kun je Martin Goosens contacten.
    (gsm nr aanwezig)

grtz.
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

DPA maakt die dingen niet . Diegene die ik ken is van Bruel & kjear (B & K 4231). Kost wat maar dan heb je wat . De B&K kost om en nabei de 15 a 1600 euro ex .
      De importeur zit in veenendaal . Er zijn eventueel ook andere merken te krijgen maar zijn allemaal behoorlijk aan de prijs . Let verder ook op maat van het kapsel van de te calibreren micro en computer .

Verder googlen calibrator in combi met microfoon en geluidsmetingen . Dan kom je een heel eind .
      Last edited by Timo Beckman; 24-08-10, 00:15.

Comment

• e-sonic
        • Aug 2004
        • 329

calibrator

Wat voor maat is je microfoon, doorgaans is 1/2 "" gebruikelijk.

Ik heb zelf de cal200 van larson davis, klasse 1, en de 4231 van B&K, de B&K is over....

De larson davis is redelijk gangbaar, en kom ik ook tegen bij kollega's, leverancier is tech5, was rond de 600 euro, afh. van dollar koers

kwam een link tegen op het geluidforum van analyse software, hiermee zijn van opnames achteraf de geluidnivo's te bepalen, Sound Level Meter (SLM) solutions - Environmental Noise Monitoring

groet van audio partner e-sonic.
        Last edited by e-sonic; 17-09-10, 12:05. Reason: software toegevoegd
        Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• martindecrock
          • Dec 2008
          • 36

e-sonic,

bedankt voor de info. Heb ondertussen iets gevonden bij IBFAkoustik en redelijk in prijs. Voldoet aan mijn verwachtingen. Ze maken de adapters trouwens op maat.

Martin Decrock

Comment

Working...