Film-marathon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • (m)IRON
    • Jun 2001
    • 196

Film-marathon

Wij hebben binnenkort een filmmarathon op school. Dit gebeurt in een gymzaal, met voor de wandrekken een projectiescherm. Nou zit het zo, we gebruiken een dvd-speler(geen type bekent) met 3 onversterkte uitgangen, Front Middle en Rear. Qua speakers hebben we tot onze beschikking 4 Yamaha toppen van 500 watt, 2 baskasten van Yamaha van 500 watt, 2 JBL EON's van 300 watt en waarschijnlijk 2 baskasten van een kennis hier, dit zijn soort Eliminators. Hoe zouden jullie je geluid neezetten. Qua versterkervermogen kan alles, dus dat is geen punt...

--->>>Klik hier<<<---
    --->>>Klik hier<<<---
  • Mark
    • Aug 2000
    • 432

2 front
    2 rear
    1 center
    1 bass

Is toch standaard opstelling?

Mark
    Mark

Comment

• tididi
      • Aug 2001
      • 352

[quote]

ik zou de 2 topkasten in combinatie met de 2 bas kasten van yamaha links en recht naast t scherm zetten ( niet te dichtbij natuurlijk)
      de twee andere yamaha's onder t scherm als center gebruiken
      de twee ander bas kasten ergens in het midden van de zaal(l\r) en de jbl acher het pubiek als rear's
      ik denk dat dit t beste is . als ik het niet goed heb zie ik wel ander oplissingen verschijnen denk.
      de bas kasten zal je als sub moeten gebruiken zit daar nog een uitgang voor in je dvd speler?anders gewoon als front gebruiken.

p.j
      p.j

Comment

Working...